Avatar billede the_nest Nybegynder
30. september 2012 - 20:05 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

clear both Driller en del på Joomla side.

På denne side:
http://www.sandet-stakroge.dk/index.php/stakroge/artikler

Har jeg mod_aidanews2 2 gange på den samme side men da clear: both; er aktiv så hopper artikler ned i bunden af main div.

Er det mig der ikke fatter en meter eller skal jeg ind i source filer og fjerne alle clear both?

Måske har jeg ikke sat min template rigtig op?
Avatar billede the_nest Nybegynder
30. september 2012 - 20:19 #1
Nej hvis jeg fjerner clear both for source så går det helt galt :)

Så virker de artikler i side baren ikke...
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
30. september 2012 - 20:33 #2
Prøv og fjerne alle de clear:both det er ikke meningen de skal være over det hele.
Avatar billede the_nest Nybegynder
30. september 2012 - 20:37 #3
Sådan så er de fjernet men det giver et andet problem, måske er der noget width på et div i side baren?
Avatar billede the_nest Nybegynder
30. september 2012 - 20:41 #4
Ok fjerne lige with auto det fixer noget af det :)
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
30. september 2012 - 20:42 #5
Prøv og fjern overflow:auto i .aidanews2_mainC.
Avatar billede the_nest Nybegynder
30. september 2012 - 20:55 #6
Hvis jeg gør det ifølge FireBug så bliver det hele klemt sammen, så det er ikke en løsning.
Avatar billede the_nest Nybegynder
30. september 2012 - 21:02 #7
Hemm, ved at fjerne overflow:auto i aidanews2_mainC bliver det beder i side baren men værer i midten.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
30. september 2012 - 21:17 #8
Måske skulle du bare lavet det forfra igen.
Avatar billede the_nest Nybegynder
30. september 2012 - 21:24 #9
Ja men det er et modul til joomla og det er lidt svært at gøre det om :)

Jeg har sat det tilbage som det var og ser om ikke jeg kan få det til at virke med clear: both;

Hvis jeg sætter position: absolute; så bliver det fixet men det er ikke en smuk løsning :)
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
30. september 2012 - 23:23 #10
spørg på et joomla forum hvor de snakker om det plugin.
Hvis det ikke virker kan det være du gør noget forkert, ellers brug noget andet.
Avatar billede the_nest Nybegynder
29. december 2012 - 12:53 #11
Droppet