Avatar billede peterbeton Nybegynder
30. september 2012 - 10:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Angreb på hjemmesider

Hej
Har fået et problem nar jeg åbner en side på nettet er der noget der ligger reklamer ind.
nogle ord bliver understreget, når markøren er over oret popper der en boks op med adgang til sigel piger

Windows 7 Home Premium
Hilsen Peter
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2012 - 11:30 #1
er det alle sider du besøger, eller er det sider med et bestemt indhold?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2012 - 11:33 #2
Sider der indeholder noget med fileling eller porno er der næsten altid klistret noget mere på som man får med i "tilgift".
Men du kunne prøve at køre en tur med MAlwarebytes, som måske kan finde noget der ikke bør være der:
Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede peterbeton Nybegynder
30. september 2012 - 13:20 #3
Det er på alle sider
Har deaktiverer Windows Sidepanel og Gadgets fordi ikonerne blev små og de virket ikke

Malwarebytes Anti-Malware (Prøveversion) 1.65.0.1400
www.malwarebytes.org

Database version: v2012.09.29.05

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 9.0.8112.16421
peter :: PETER-PC [administrator]

Beskyttelse: Slået til

mbam-log-2012-09-30 (11-42-49).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 386123
Tid gået: 1 time(e), 7 minut(ter), 41 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

(færdig)
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2012 - 13:27 #4
Det ser fint ud :-)
Hvilken browser bruger du?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2012 - 13:28 #5
Kunne måske være en tilføjelse i browseren som gør det. Tjek om du har nogle på og deaktiver dem for at tjekke det af.
Avatar billede peterbeton Nybegynder
30. september 2012 - 14:37 #6
exploer (kan ikke loge mig ind i exploer)
crome
Hvordan tjeker jeg det er ikke expert
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2012 - 15:48 #7
Internet explorer:
Tryk på Funktioner og administrer tilføjelsesprogrammer.

Crome:
Tryk på "værktøjet" i højre side til højre for stjernen.
Vælg "Valgmuligheder" og vælg grundlæggende valgmuligheder.

Jeg har ikke Crome, så jeg har lavet en søgning. Håber du kan finde noget der ikke bør være der.
Avatar billede peterbeton Nybegynder
30. september 2012 - 19:02 #8
Jeg kunde ikke finde nogen  tilføjelse i chrom.  Jeg tror det kan have noget med chrom at gøre jeg afstaleret alt fra googel som jeg kunde
har indstaleret chrom igen da jeg gik ind på tråden her blokeret Malwarebytes Anti-Malware IP-BLOCK  208.87.149.250 (Type: outgoing, Port: 50209, Process: avp.exe)
fik en medelse på chrom ingen kontagt til Kalloutsearch4.com
Avatar billede peterbeton Nybegynder
15. oktober 2012 - 19:24 #9
Hej igen
Har droppet chrom og instaleret firefox istedet for og det har ikke været noget siden
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2012 - 18:28 #10
ok
Avatar billede peterbeton Nybegynder
02. december 2012 - 08:57 #11
Problemer er løst har formateret cp