Avatar billede fdata Forsker
25. september 2012 - 00:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook sender "for mange" mails

Hvis jeg opretter en mail og sender den, skriver Outlook "Sender x af 4 mails", altså 3 "usynlige" mails. Dette sker hver dag; men kun første gang, jeg sender.

Jeg tømmer 4 mailbokse; men de 3 er passive p.t. (ingen ind- og udgående mails). Der ligger kun den ene mail i Udbakken!?!

Vi taler Windows 7, Outlook 2010, Avira Antivirus.

Nogen bud?
Kan man tjekke, hvad der sendes, på nogen måde?
Avatar billede ptj_11 Forsker
28. september 2012 - 00:57 #1
Hvad kan du se af afsendte mails i mappen sendt,når du har har afsendt dine mails?
/ptj_11
Avatar billede fdata Forsker
01. oktober 2012 - 12:54 #2
Kun den mail, som jeg selv har sendt.

Men i mellemtiden har jeg eksperimenteret og de-aktiveret en af vores konti i send/modtag. Nu skriver Outlook "Sender x af 3 mails". Spørgsmålet er om det simpelthen er en Microsoft brøler, altså at de mener "Sender mails fra x af 3 konti"?
Avatar billede fdata Forsker
09. oktober 2012 - 22:34 #3
Lukker
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. oktober 2012 - 19:29 #4
Jeg kunne godt fristes til at købe dit eget forslag fra #2.
/ptj_11
Avatar billede fdata Forsker
10. oktober 2012 - 22:39 #5
Ja, det ville jo ikke være første gang vi oplevede besynderlige oversættelser fra Microsofts side.

I Access kan man jo f.eks. muntre sig med at Udvælgelsesforespørgsler eller "Select Queries" (To Select = At udvælge) i de nyere versioner er blevet til Markeringsforespørgsler (To Select = At vælge/markere, f.eks. på en liste med afkrydsningsfelter). Ren Google Translate!!!