Avatar billede Andershoegh Seniormester
24. september 2012 - 13:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problem med Java-certifikat.

Jeg får meget irriterende besked, med spørgsmålet om jeg ønsker at fortsætte, da certifikatet ikke er helt understøttet.

Det er fra java, kan jeg se på ikonet.

Det er ikke lykkedes at komme af med den besked, jeg skal trykke ja til hver gang for at komme videre.

Det gjorde ingen forskel at afinstallere java med Revo Uninstaller og ccleaner, og installere det igen.

Certifikatet er ikke udløbet og det gør heller ikke nogen forskel at importere det.

Vil meget gerne af med den, men ved ikke hvordan.

Har prøvet at afinstallere Chrome, men den samme besked kommer også ved IE.

Er i tvivl om det har noget med browseren at gøre.

Windows 7 Ultimate er 64 bit Eksplorer er 32 bit.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
24. september 2012 - 14:52 #1
Det der står er

Der er ingen tilgængelige tilbagekaldsoplysninger til sikkerhedscertifikatet for dette websted. Vil du fortsætte ´?

I certifikatet ser det sådan ud_

http://www.2shared.com/photo/ikLlUNp7/certifikat.html
Avatar billede deadman Nybegynder
24. september 2012 - 20:12 #2
Hvilket websted????
Avatar billede Andershoegh Seniormester
24. september 2012 - 20:38 #3
aner det ikke.

Den besked kommer meget ofte. I certifikatet star der noget om at det har med identiteten af en fjerncomputer, så jeg tror det kan være mange. Sandsynligvis nogle der bruger java
Avatar billede deadman Nybegynder
24. september 2012 - 20:53 #4
Sker der det samme når du kører iexplorer 64 bit?
Avatar billede Andershoegh Seniormester
24. september 2012 - 21:33 #5
Jeg har prøvet at have både java til 64 bit og java til 32 bit installeret samtidigt. Det gjorde ingen forskel

Har fjernet java 64 bit igen.

Jeg kan da installere det igen og undersøge sagen.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
24. september 2012 - 22:06 #6
Ja det samme sker, hvis jeg kun bruger eksplorer 64 bit
Avatar billede Andershoegh Seniormester
24. september 2012 - 22:54 #7
Tror jeg fandt en løsning her

http://it.dlbr.dk/Support/FAQSupport/OekonomiITSupportFAQ/Installation_af_Juniper.htm

Ved i funktioner---internetindstillinger---avanceret at fjerne fluebenet ud for: kontroler om servercertifikatet er tilbagekaldt.

Lader lige være med at lukke tråden, for at være sikker på at fejlen ikke dukker op igen.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
25. september 2012 - 16:20 #8
Nu kommer fejlen ikke mere.

Smider du et svar, hvis du ønsker point
Avatar billede Andershoegh Seniormester
27. september 2012 - 17:13 #9
Da problemet er løst, men der ikke kommer et svar, så vælger jeg selv at lægge et