Avatar billede brink99 Nybegynder
20. september 2012 - 08:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

wd tv live streaming thumbnails

Hej Eksperter

jeg har erhvervet mig en wd tv live streaming som fungere med en NAS Synology DS213+

De fungere rigtig fint sammen, men den viser ikke thumbnails eller beskrivelser. Jeg har læst mig til at den skal kunne hente beskrivelser mm automatisk, hvordan får jeg den til det.

/Brink
Avatar billede Blandy Praktikant
20. september 2012 - 08:54 #1
Du sætter det op inde i instillinger. Dog skal det lige nævnes, at navnet på de pågældende fil der skal hentes bekskrivelse til, skal hedde nøjagtig det f.eks filmen hedder. Den kigger på filnavnet.
Avatar billede brink99 Nybegynder
20. september 2012 - 09:17 #2
inde i indstillinger? kan du være lidt mere precis.

Medieserver er ON og den er sat til at hente automatisk.... er der andet jeg skal gøre?
Avatar billede brink99 Nybegynder
23. september 2012 - 19:32 #3
har fundet ud af det.