Avatar billede 4_svend Nybegynder
18. september 2012 - 20:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

flere IE på samme pc

Flere IE på samme pc fx IE 8 og IE 9 kan man det ? jeg har windows 7
Avatar billede CRKrogh Ekspert
18. september 2012 - 21:41 #1
Hej.

  Ikke uden en hel den fix-faxeri, men hvis det er for f.eks. at kunne teste et site, kan du jo prøve http://spoon.net/browsers

De bedste hilsner
Avatar billede goehler Nybegynder
18. september 2012 - 22:40 #2
Du kan installere IE9 på maskinen, og så downloade en IE8 portable version, så har du begge programmer på maskinen, selvom det kun er det ene der reelt er installeret.
Avatar billede jonesw Nybegynder
18. september 2012 - 22:50 #3
Hvis det er for at teste hjemmesider, så kan du i IE9 få siden vist som om den køre som IE8. Dette gøres ved at åbne developer tools på F12, og vælge browser mode. Der kan du vælge modes helt tilbage til IE7.
Avatar billede Nereos Nybegynder
18. september 2012 - 23:17 #4
Tænkte også, mere end en IE på en computer :S
Det første Jeg gør er at fjerne dem der er :)
Sorry for OT.
Avatar billede 4_svend Nybegynder
20. september 2012 - 17:11 #5
Tak jonesw , det var lige dette jag søgte, svar så du kan få point
Avatar billede jonesw Nybegynder
26. september 2012 - 09:44 #6
svar