Avatar billede mwm77 Nybegynder
18. september 2012 - 10:08 Der er 6 kommentarer

Programmør søger flere programmører...

Hej.

Jeg søger nogle folk der er programmører. Jeg er selv pro, og har et helt konkret projekt her, som jeg leder efter nogle loyale folk til at hjælpe med udvidelse, da tingene går hurtigt her.

Jeg smider ikke lige nogle længere beskrivelse med her, dog kan jeg sige at det er top pro det her, og vi snakker aftaler med store spillere.

Det her er ikke endnu en "programmer gratis og du skal få 1% af overskudet bagefter". Jeg er som sagt selv programmør, og kender spille reglerne, så dette er IKKE en joke, og jeg søger lidt forskellige egenskaber. Php, java, C, server..osv

Send mig en mail, så skal jeg svare på jeres spørgsmål.

Mvh.. Mwm

Mail: mwm77@msn.com
Avatar billede jps6kb Novice
22. september 2012 - 12:26 #1
Jeg værdsætter, at du skriver det ikke er en joke - rart at se, at folk ved, at kvalitet koster.

Men "osv." under kompetencer giver dig nok ikke de folk du skal bruge.
Kan du være mere konkret? :)
Avatar billede mwm77 Nybegynder
22. september 2012 - 13:59 #2
Hej Kvalitet koster...

Jeg håber da ikke du lader din bweb.dk være din repræsentant så.. Så klare mig uden din "osv" programmerings kompetance... Jeg tror at de folk som er aktuelle for mig, nok fokuser på de 4 små ord før osv, og netop skiller de her Børneweb.dk fra..

Så nej jeg kan ikke være mere konkret, jeg rammer sømmet på hovedet her, ved at skrive at det her IKKE er en joke, og jeg søger ikke amatører her..undskyld min direkte udmelding her, men come on... Har du set din egen hjemmeside, synes den ser sød ud, og minder mig og min opstart back in the days... Så det var hyggeligt lige at blive smidt tilbage til mine egne nybegynder dage...og cross browser, burde du måske også lige check ud..

Anyway Jps6kb, takker for opmærksomheden, og ønsker dig held og lykke med hvad du end søger herinde. Jeg skriver ikke denne kommentar for at være ubehøvlet eller noget, og synes ikke jeg er, hvis folk skal til at lave denne tråd om til hvad eksperten's tråde som regel ender i... Det her er bare et professionelt projekt, og hvis jeg skrev omkring projektet, så ville jeg ikke kunne være i fred, og ville blive over spammet med ukompetente kommentarer, med folk der ville ønske de kunne komme ombord...

Jeg har prøvet at skrive tilbage til de fleste som har kontaktet mig, dog har jeg fået mange henvendelser, og undskylder hvis jeg har glemt at svare nogle. Jeg er på udkig efter 1-2-3 personer, som kunne hjælpe mig, og være med i projektet her, da som sagt tingene går hurtigt her. Har du allerede kontaktet mig, og ikke fået et svar, så hvis du selv virkelig er intresseret, så smid mig lige en mail mere, så skal jeg nok få svaret alle.

Jeg har et forretnings møde med et firma, og en person herinde fra, som virker som de kan løfte opgaven og ikke spilder min og deres tid, med tåbelige svar og kommentar, men føler du at du virkelig har noget at kunne tilbyde, så tag en chance og prøv lykken og kontakt mig igen...

Det her er ikke for amatører og noobs, så venligst lige tag et status check på dine egne egenskaber inden du vælger at kontakt mig, der findes masser af projekter herinde som er spændne og mange har gode ideer som kunne være mere aktuelle at hoppe med på.

Men lad mig da hører fra jer, hvem ved om det er et spændne projekt her jo.. lol...

Mvh.. M
Avatar billede jps6kb Novice
22. september 2012 - 14:37 #3
Hej igen,

Det var bestemt ikke noget angreb - bare en anerkendelse af, at det ER et frisk pust, at du skriver, at du ikke søger en "partner = gratis arbejdskraft".

Ang. min egen hjemmeside - jamen du har helt ret - det er resultatet af, at jeg har måtte (af kontraktuelle årsager) nedlægge den tidligere, da jeg ikke kunn tilbyde mange af de produkter jeg tidligere havde, og nu kun fokuserer på udvikling af software - jeg garanterer dig, at der er noget under opsejling. :) Men godt ord igen.
Avatar billede mwm77 Nybegynder
22. september 2012 - 15:10 #4
Hey igen

Ah ja okay, så mistolkede jeg din besked lidt mere.. Så også godt ord igen herfra, for der er vi nemlig helt enige her, med at folk tror de herinde kan få gratis arbejds partnere, som jeg også nævnte i mit første indlæg, med at "du skal blot programmer alting, så får du 1% af overskuddet, når det kører"...lol.. BIG lol... Jeg er og har jo selv programmeret alting her, så det her er et projekt som allerede er oppe og kører. Ikke bare en god ide..hehe

Kan du lige sende mig en mail her, hvis du er haj på mobil apps, som din hjemmeside nævner noget om, så kan vi måske arbejd lidt sammen der?.. men send mig lige en mail anyway...

Mvh.. Mwm
Avatar billede arne_v Ekspert
22. september 2012 - 15:16 #5
Saadan af almindelig nysgerrighed.

søger lidt forskellige egenskaber. Php, java, C, server

Jeg håber da ikke du lader din bweb.dk være din repræsentant så.. Så klare mig uden din "osv" programmerings kompetance...

Har du set din egen hjemmeside, synes den ser sød ud, og minder mig og min opstart back in the days... Så det var hyggeligt lige at blive smidt tilbage til mine egne nybegynder dage...og cross browser, burde du måske også lige check ud..

kan jeg sige at det er top pro det her

Det her er ikke for amatører og noobs

Anses det for prof at vurdere folks evner udi PHP/Java/C programmering udfra hvad de har produceret i HTML/CSS/JS??
Avatar billede mwm77 Nybegynder
22. september 2012 - 15:33 #6
Bum.. Så startede eksperten maskeneriet.. og velkommen til arne_v, en meget erfaren herrer her på eksperten. Ville egenlig ikke engang svare her, men så ville det også anses som negativt, men ja lad os da endelig bruge tid, på at nørde ordene igennem her, og HTML repræsenter ikke php osv.. weee... Jeg fik nogle henvendelser, så lad os bare lukker her igen, og sige tak for henvendelserne.

Mvh.. Mwm

Nå ja point og alt det.. damn.. smid lige et svar en eller anden så du kan få de point her, så det ikke pludselig udvikler sig til flerre skriver i indlægget, og HEY du stjæler dine egne point og den børneremse...