Avatar billede jesperodde Mester
14. september 2012 - 12:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Android browser problem

Min ACER tablet med Android 3.2.1 har "mistet" sin medfødte browser.
Jeg prøvede en betafunktion i browseren, en slags full screen, hvor man kun kan se websitet, ikke navigation/søgefelt/bookmarks, etc. Fint nok - men INTET kan bringe den tilbage til normal, har slukket og tændt uden resultat.
Resultat: Jeg kan kun se min startside, har ingen mulighed for at taste en webadresse ind.

**** beta.

Jeg vil være meget glad for lidt hjælp her, tak.

vh
Jesper
Avatar billede jesperodde Mester
14. september 2012 - 15:22 #1
Fandt det selv ved et tilfælde, her er svaret jeg postede på http://www.acertabletforum.com/:

By accident I found out - before I read the post from pjh57 - put your finger at the far left side, a half circle shows up - choose  the bookmarks icon - choose settings > lab - and uncheck...
Avatar billede jensenjs Juniormester
14. september 2012 - 16:24 #2
Husk at accepteret dit eget svar, så spørgsmålet lukkes og du får dine points igen