Avatar billede carnem88 Nybegynder
13. september 2012 - 17:13 Der er 2 kommentarer

Bærbar Tastatur virker ikke

Hej jeg har en Emachine G640 hvor tastaturet ikke virker, efter der er spildt saftevand i den. Jeg fik den op dagen efter, og den har ikke været tændt efterfølgende. Jeg skildte den i atomer, og fjernede alt væske, samt føntørrede den , og lod den stå noget tid for at være 100% sikker på den var tør.
- Så fik jeg den samlet igen, og tastaturet viker ikke. Vi fik så købt et andet tastatur, men den gør det samme? Hvis jeg starter windows op, og den står hvor man skal skrive adgangskode, og jeg plugger tastaturet i stikket på bærbaren, så sker der intet. Men hvis jeg trykker lidt på stikket, skriver den en masse ting af sig selv? Er bundkortet blevet defekt ved tastatur delen? eller hvad kan der være sket? Alt andet virker 100% , kun selve tastaturet der ikke vil noget /:

- Ps hvordan lukker jeg en gammel tråd? :s
Avatar billede 220661 Ekspert
13. september 2012 - 17:23 #1
Kan ikke umiddelbart vurdere om det kan være tilfældet, men virker den med et usb tastatur fra en stationær pc?
Med hensyn til dine gamle spørgsmål, så skal der lægges et svar for at lukke disse. Har du fået brugbar hjælp beder du hjælperen om at lægge det, så du kan lukke det. Er tråden død og ingen løsning er nået lægger du selv et svar og accepterer dette.
Lukke tråd:  http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede carnem88 Nybegynder
13. september 2012 - 18:54 #2
Et usb tastetur virker helt fint, der er ingen problemer :o
- mange tak :)