Avatar billede aceo1 Nybegynder
13. september 2012 - 12:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Joomla modul, hvor jeg kan se, hvad brugerne har søgt på?

Brugerne på intranettet i min virksomhed søger tit lidt ulogisk (mener jeg).

Det har vist sig noget nær  umuligt at ændre deres adfærd og lære dem, hvordan man søger :)
Stavning er et stort problem, men det er mere nogle medarbejderes logik jeg skal forstå.

Er der et modul, der viser statistik på, hvad der er søgt på og evt. hvilken artikel de gik ind på?

Hvis det ikke findes i Joomla, så er jeg åben for at skifte platform.
Avatar billede Matekick Nybegynder
13. september 2012 - 13:36 #1
Hejsa Aceo.

Jeg bruger Acesearch på vores hjemmeside.
Det holder en statistisk på, hvad der er søgt på, og hvor ofte.
Men man kan dog godt nok ikke se, hvilken artikel, som de er gået ind på.

Mvh
Matias
Avatar billede aceo1 Nybegynder
12. december 2012 - 11:55 #2
Slog funktionen til der er standard i Joomla.