Avatar billede boomshanka Nybegynder
09. september 2012 - 13:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MVC3 sites hos Surftown

Jeg har oprettet et clean MVC3 projekt i VS2010 og testet at det viser noget standard indhold. Men når jeg deployer det til mit surftown webhotel er siden fuldstændig tom. Det eneste som bliver hentet er DOCTYPE, html head og body, hvor sidstnævnte er tom.

Jeg har tjekket indstillingerne i kontrolpanelet og de står til .NET 4, classic pipeline mode og med 32bit support. Det eneste jeg har ændret i web.config er at sætte directoryBrowse enabled til true. Hvis jeg undlader at tilføje det i web.config får jeg fejlen "The Web server is configured to not list the contents of this directory". Hvis jeg deployer et clean ASP.NET 4 Webapplication projekt ud eller tilføjer en index.html på FTP-servern så virker det fint.

Jeg har også forsøgt at skrive til Surftown men fik et svar om at de ikke har nogle guides til opsætning af MVC sites (på trods af de tilbyder det som del af deres avanceret pakke). Er der nogen som har haft held med at køre MVC3 hos Surftown eller ved hvad der kunne være i vejen?
Avatar billede boomshanka Nybegynder
29. november 2012 - 18:06 #1
Ingen tilsyneladende...
Avatar billede avon Nybegynder
14. august 2013 - 21:28 #2
Hej
Jeg har samme problem - fandt du en løsning?
Avatar billede avon Nybegynder
14. august 2013 - 22:01 #3
Jeg fandt den selv:
<modules runAllManagedModulesForAllRequests="true" />
Avatar billede boomshanka Nybegynder
16. august 2013 - 15:43 #4
Hej Avon,

Jeg fandt faktisk aldrig en løsning så dit forslag lyder spændende. Jeg har desværre ikke mulighed for at teste det før mandag men hvis det virker skal du naturligvis ha' point. Hvor fandt du løsningen henne - på surftown.dk?
Avatar billede avon Nybegynder
16. august 2013 - 22:56 #5
Jeg googlede bare videre og faldt over det - ikke på surftown.dk
Jeg samler i øvrigt ikke på point, så det skal du ikke tænke på.