Avatar billede rownz Nybegynder
06. september 2012 - 12:34 Der er 11 kommentarer

Ikon forsvundet?

http://www.imagebam.com/image/264bf0209424133

En der kan fortælle mig hvorfor "LAn forbindelse" ikonet er væk?
Jeg kan sagtens bruge internettet...
Avatar billede claes57 Ekspert
06. september 2012 - 12:41 #1
prøv at skifte visning til 'detaljer' og derefter tilbage til 'fliser' (3. ikon fra højre ved ?)
Avatar billede rownz Nybegynder
06. september 2012 - 12:51 #2
Der kommer ingenting :(
Avatar billede tiger_dk Mester
06. september 2012 - 12:58 #3
prøv at se her http://www.techsupportforum.com/forums/f10/resolved-missing-local-area-connection-icon-in-network-connections-161848.html det er godt til XP, men prøv at se her. Kan se du bruger Windows 7 !
Avatar billede rownz Nybegynder
06. september 2012 - 13:58 #5
har et Realtek netværkskort
Avatar billede rownz Nybegynder
06. september 2012 - 14:03 #6
Ingen af ovenstående hjalp, desværre.
Avatar billede rownz Nybegynder
06. september 2012 - 20:47 #7
Nogen der ved noget så skriv endelig !
Avatar billede vejmand Juniormester
07. september 2012 - 15:27 #8
Hvornår og i hvilken forbindelse er problemet opstået?
Avatar billede rownz Nybegynder
07. september 2012 - 16:08 #9
vejmand.

Idet at jeg ikke til verdag tjekker om der er "LAN forbindelse" så kan jeg kun indskrænke det til at det skete mellem 3 dage ca.
og at jeg sad og gamede en aften hvor jeg havde "deaktiveret" lan forbindelse fordi jeg plejer bare at køre uden at være til nettet hvis du forstår. Så dagen efter skulle jeg ind at aktivere forbindelsen men så at der var den allerede aktiveret og tænkte at det var underligt gik så ind på netværksforbinldeser og kunne se at der ikke var noget ikon ? :S

Så ca. husker jeg det.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. september 2012 - 16:14 #10
Så ville jeg prøve med en systemgendannelse:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede rownz Nybegynder
07. september 2012 - 17:33 #11
Tak for rådet..men systemgendannelsen virkede ikke. ikonet er der stadig ikke