Avatar billede Studmed Nybegynder
04. september 2012 - 20:05 Der er 4 kommentarer

Hvordan indstiller man webcam på mac?

Hej

Jeg har lige fået købt mig en macbook pro 13 og mit webcam er så mørkt, at man skulle tro jeg sad i et mørkt rum, selvom det er lyst. Hvor finder jeg indstillinger og selve webcam, så jeg kan justere lysstyrke, mætning og kontrast?

Mvh
Avatar billede aeblenet Nybegynder
05. september 2012 - 07:13 #1
Har du pillet folien af dit iWeb ?
-har alrig tidligere hørt om mørke gengivelser, andet end i alt for mørkt et rum !!!

Tænd en lampe og lys direkte på dit ansigt...
Avatar billede Studmed Nybegynder
05. september 2012 - 09:07 #2
Nej, jeg har slet ikke pillet ved noget. Den er helt ny(købt her for to dage siden). Jeg har haft en acer pc og der kunne man nemt gå ind i indstillinger og gøre webcam lysere ved at justere lysstyrke. Spørgsmålet er rettere, hvor jeg finder indstillingerne? :)
Avatar billede aeblenet Nybegynder
05. september 2012 - 10:01 #3
Der er INGEN indstillinger. Dit lys er for svagt...

...og måske alligevel, hvis du har Quicktime installeret, kan disse have effekt på dit iWeb...der findes i hvert fald ingen indstillinger i FaceTime, før du er registreret bruger (Apple-ID)
Avatar billede Studmed Nybegynder
05. september 2012 - 10:05 #4
Jeg har Quicktime installeret, og jeg er registrereret bruger. Det kan da ikke passe, at man ikke kan gå ind og justere sit cam, når man kan på en normal HP eller acer pc(Den har trods alt kostet 11000). Man kan godt se mig på cam, men det kunne bare være dejligt, hvis mætningen og kontrasten kunne justeres