Avatar billede InGamer720 Nybegynder
01. september 2012 - 13:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASUS Bærbar - Forskelle på mine FPS

Hej Alle Sammen. :-)

Jeg har denne ASUS Bærbar som jeg bruger til at spille mine spil på. Det er ikke en dårlig computer, men heller ikke en Super Gamer PC.

Specs:

Windows 7 64 Bit
Intel i5 2430M
Nvidia Geforce GT540M
6 GB DDR3 1333 Mhz

Men det der irritere mig er at den er nogle gang er bedre end andre gange.
Hvis nu jeg spiller Fx. Orcs Must die (1), så kan jeg spille i High Settings på en 1920x1080 opløsning.
Så en anden gang kan jeg KUN spille på Low settings i samme opløsning.

Og så tænker jeg bare "WTF", hvorfor er der forskelle nogle gange?

Jeg ved godt at når vi snakker Bærbare PC'er, så skal man altid spille med opladeren i stikkontakten, for at den yder mest. Så det gør jeg også.

Men ved i hvorfor, og hvad jeg kan gøre ved det?

Hilsen Jonas :-)
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2012 - 14:27 #1
Måske nvidia optimus.
Det kan være at den skifter til intel grafik kortet i stedet for nvidia.
Avatar billede InGamer720 Nybegynder
01. september 2012 - 14:59 #2
Det er ikke fordi min computer slår over på Intel Graffiken. Fordi jeg har sat inde i mit Nvidia Kontrolpanel, at den kun skal bruge mit GT540M, som grafikprocesser.
Avatar billede InGamer720 Nybegynder
12. maj 2013 - 21:40 #3
[Lukker]