Avatar billede dinoman Nybegynder
09. august 2001 - 14:49 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Hey palomino, skylder dig point!

Hej Palomino - jeg skylder dig vist nogle point, gør jeg ikke??

Her er de 725 vi aftalte....

Dinoman
Avatar billede jumper Nybegynder
09. august 2001 - 14:51 #1
Reference ?

/Thor
Avatar billede palomino Nybegynder
09. august 2001 - 14:52 #2
Okay - takker!

Palomino...
Avatar billede jumper Nybegynder
09. august 2001 - 14:56 #3
Reference ???? Hvilket spørgsmål snakker vi om ????

/Thor
Avatar billede dinoman Nybegynder
09. august 2001 - 14:57 #4
Dette spørgsmål er en aftale mellem to mennesker i det virkelige liv ... vi er begge to brugere af eksperten.dk.

Spørgsmålet er afsluttet !
Avatar billede jumper Nybegynder
09. august 2001 - 15:00 #5
dinoman, spørgsmålet er langt fra afsluttet ! Point på eksperten.dk må kun gives som belønning for svar til spørgsmål stillet PÅ eksperten.dk !

Ergo, hvis du vil give palomino point, skal det være for et spørgsmål han har besvaret herinde. Det er hele meningen med point-systemet !

/Thor
Avatar billede jumper Nybegynder
09. august 2001 - 15:01 #6
palomino, opretter du selv et spørgsmål hvor du giver de 725 point tilbage til dinoman ?

/Thor
Avatar billede foldager Novice
09. august 2001 - 15:03 #7
Giv dog manden en øl i stedet for point dinoman. Det er sqda træls at I skal ødelægge systemet...
Avatar billede phrozia Juniormester
09. august 2001 - 15:09 #8
Hvor plat! Nem måde at overføre pengen fra fusker konto\'er hva!!!!
Avatar billede phrozia Juniormester
09. august 2001 - 15:10 #9
pengen = points.. (mindre upser)

Mon vi skal til at råbe på admin?
Avatar billede jumper Nybegynder
09. august 2001 - 15:11 #10
palomino, gider du lige give de point tilbage til dinoman ? Du har ikke fået dem for aktiviteter på eksperten.dk, og Admin har skam slettet folk for mindre.

Der er ingen grund til at få jer begge slettet herinde fra. Vi er vel alle fornuftige mennesker og burde fint kunne løse disse små sager selv. Så giv de 725 point tilbage til dinoman, og sagen er glemt ;)

dinoman, gør som foldager foreslår; stik ham en øl istedet for at ødelægge point systemet herinde.

/Thor
Avatar billede palomino Nybegynder
09. august 2001 - 15:17 #11
Hey prøv og hør her:

Nu har vi siddet(dinoman og mig) og tjecket dette spørgsmål siden det blev oprettet og pointene blev overført. Vi sidder på en teknisk skole, ved hver sin offentlige computer.

Vi er skræmte af jeres mistillid til brugere af eksperten. I kan ikke være sikre på at jeg ikke siger sandheden, og det gør jeg...

Dinoman og jeg er enige om denne overførsel af points, fordi jeg gennem hele sommerferien har hjælpet ham med at samle en computer...

Vi ved ikke hvad vi skal sige... kald på admin hvis i vil, men det er altså en fuld og ærlig aktion det her, ihvertfald ang. fuskeroverførsel af point...hvilket det ikke er...

Palomino og Dinoman
Avatar billede phrozia Juniormester
09. august 2001 - 15:19 #12
Baah!!

Er der nogen der vil have lavet service på sin bil for 500 points?

Avatar billede burningice Nybegynder
09. august 2001 - 15:22 #13
phrozia>> det er faktisk ikke ulovligt, da alle her på experten har en fair chance for at tjene de point... det er her de 2 har dummet sig. At gi\' point for et spm der aldrig er blevet stillet, det er ikke smart.
Avatar billede jumper Nybegynder
09. august 2001 - 15:24 #14
palimino, vi påstår heller ikke at I lyver når I siger at I skam har hjulpet hinanden. I skal da være velkommen til at hjælpe hinanden gennem hele sommerferien ! Hjælp løs !

Det vi brokker os over er at I belønner hinanden med point her på Eksperten.dk - det må I ikke. Længere er den ikke !

Point på eksperten.dk er en slags handelsvare - man bruger dem til at belønne et rigtigt svar ... herinde ! Hvis I vil give hinanden point, skal det være for svar på spørgsmål .. herinde !!

Vi er ligeglade med hvad I laver i \"den virkelige verden\". Hvis I vil give hinanden point, skal det være for tjenester der er udført på Eksperten.dk - det er hele meningen med pointsystemet samt Eksperten.dk: Udveksling af informationer. Jeg opretter et spørgsmål, får et svar og giver point for det. Nu kan andre så se det samme svar, uden at skulle bruge tid på at oprette et spørgsmål.

At I hjælper hinanden i \"den virkelige verden\" giver ingen forøget værdi til det community som Eksperten.dk er - så lad være med at belønne hinanden med point fra Eksperten.dk; Det eneste I får ud af det hvis palomino ikke giver pointene tilbage til Dinoman, er at I bliver slettet.

/Thor
Avatar billede phrozia Juniormester
09. august 2001 - 15:26 #15
Cyberfessor> Nææh, det har du faktisk ret i!

Jeg må hellere trække mit tilbud tilbage, ellers får jeg sq travlt! lol!
Avatar billede jumper Nybegynder
09. august 2001 - 15:36 #16
palomino, fører du de 725 point tilbage til dinoman ?

/Thor
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. august 2001 - 15:53 #17
spørger/svarer slettet !
Avatar billede jumper Nybegynder
09. august 2001 - 15:58 #18
:)

/Thor
Avatar billede phrozia Juniormester
09. august 2001 - 15:59 #19
                        R.I.P

The End...

:)
Avatar billede techno_dk Nybegynder
09. august 2001 - 16:02 #20
tsk tsk...
Avatar billede 4200ad Nybegynder
09. august 2001 - 16:53 #21
forhenværende palomino her (med nyt brugernavn)....:)

Dinoman er ved at dø af grin...

Ja...så fik i jeres vilje og fra jeres synspunkt vil jeg ikke kalde det andet en retfærdigt. Det er sandt at de 725 point(som er væk nu) ikke blev givet for et spørgsmål herinde dog mente vi ikke at det gjorde noget, og det har da ikke gjort jer noget, har det???

>>>>> andreas_admin
Du har sikkert gjort dit job med et hårdt og stift ansigt, og er mere eller mindre ligeglad med min/vores menning om det her. Du var åbenbart overbevist om at vi begge skulle slettes...
Dog synes jeg at du kunne have advaret os inden... Advarsler fik i vi faktisk nok af, men ikke fra dig personligt. Havde vi fået det ville pointene sikkert være blevet overført tilbage...

ok...håber ikke i bærer nag over denne scene...vi fik vores straf...

Palomino tilbage fra de døde....(nu slapper du af med den der delete knap andreas! please!)...

4200AD
Avatar billede foldager Novice
09. august 2001 - 17:17 #22
Hvad med bare at holde lav profil?
Drik nu den øl for pokker!
Avatar billede phrozia Juniormester
09. august 2001 - 18:10 #23
Tosse!

At tale er sølv, at tie er guld!