Avatar billede Mayuran3 Nybegynder
23. august 2012 - 19:07 Der er 2 kommentarer

Bærbar til Studie og middel gaming

Hej har set på denne bærbar fra samsung. Kan den anbefales? Hvor lang tid holder batteriet? Og er samsung et godt mærke til bærbare? Har altid brugt acer men det er på tide at prøve noget andet.. Bærbaren ser rigtig lækker ud, og grafikkortet, er den ok til spil som Guild Wars 2, Diablo 3, League of legends osv.? Kommer ikke til at spille hardcore spil som bf3.

http://www.samsung.com/dk/consumer/computer-peripherals/notebook/high-performance/NP700Z5C-S02SE

I må gerne anbefale andre bærbare der ligger på max 9000kr, som er max 16". Tænker på bærbare fra Asus, Sony, Samsung og andre hvis det er kvalitet. ( IKKE MM VISION/ Ingen gaming bærbar!)
Avatar billede poisen1087 Nybegynder
23. august 2012 - 19:13 #1
Den bærbar du har linket vil sagtens kunne spille de spil som du skriver i dit opslag :)
Avatar billede Mayuran3 Nybegynder
23. august 2012 - 19:31 #2
Fedt! Ved du noget om batteri levetiden på den? Den må godt holde et par timer da jeg også skal bruge den til studier ;)