Avatar billede mortenoj Nybegynder
23. august 2012 - 12:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dual out på Radeon Mobility HD 5650?

Jeg har en HP Envy14 med ovenstående grafikkort. Jeg har HDMI og Mini Displayport. Men kan jeg bruge Mini Displayporten til billed og HDMI-porten til lyd? Samtidigt altså. Mit problem er, at min Denon-reciever ikke understøtter 3D, så jeg er nødt til at skille signalet i et til tv'et, og et til recieveren. Alternativet er jo en HDMI-splitter, men det ville være nemmere og billigere at bruge en Mini Displayport-HDMI adapter...
Avatar billede tiger_dk Mester
23. august 2012 - 12:56 #1
Avatar billede tiger_dk Mester
23. august 2012 - 12:59 #2
er det Mac du har ?
Avatar billede mortenoj Nybegynder
23. august 2012 - 13:07 #3
Nej, det er en HP Envy. Men spørgsmålet er, om jeg kan bruge både HDMI-udgangen og Mini Displayporten samtidigt?
Avatar billede tiger_dk Mester
23. august 2012 - 13:16 #4
det er endlig også rigtigt, de skriver jo i spg. at du har en HP Envy ...

måske den her http://www.av-connection.dk/?PNo=AT-HD620 kan gå arbejdet, men den er pæn dyr
Avatar billede mortenoj Nybegynder
23. august 2012 - 13:54 #5
Jotak, den er PÆNT dyr. Men jeg tror at du misforstår mig lidt. Det jeg gerne vil vide er, om jeg kan bruge både begge udgange på min HP samtidigt. Dvs. sende billedet til mit tv via Mini Displayporten, og lyden til mit anlæg via HDMI-porten...jeg gider nemlig ikke gå ud og investere i en MDP-HDMI adapter, før jeg ved om det vil virke...
Avatar billede Lomholdt90 Nybegynder
02. september 2012 - 09:52 #6
Ville det ikke være nemmere at sætte et hdmi fra laptop til fjernsynet, og så forbinde fjernsynet til anlægget via en eller anden digital udgang jeg håber det har? :) Det burde ihvertfald fungere
Avatar billede mortenoj Nybegynder
02. september 2012 - 10:43 #7
Det har jeg skam prøvet, men for det første, kan jeg ikke få HD-audio'en med på den måde og for det andet, kan tv'et kun sende stereo videre på den måde...jeg vil jo gerne ha det fulde udbytte af både lyd og billede. Jeg har i øvrigt forsøgt med dual-out i mellemtiden. Det fungerer desværre kun med alm. billede og ikke 3D:-( Så det er nok en HDMI-splitter, at jeg skal ha fat i...
Avatar billede mortenoj Nybegynder
06. december 2012 - 09:17 #8
Splitteren virkede heller ikke, så jeg har købt en ny forstærker i stedet...