Avatar billede flawsome Nybegynder
22. august 2012 - 11:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Drupal-udvikler søges, ca. 80 timers estimat

Vi søger en dygtig Drupal-udvikler, der samtidig har stor erfaring og forstand på at style et site med et theme.

Dine kernekompetencer:

Drupal 7 med god erfaring i kernemodulerne samt egenudvikling af egne moduler
PHP
MySQL
CSS
jQuery

Opgaven er på ca. 80 timer - og inkluderer etablering af et site med:

1) Administrationsdel (formularer og overblikssider)
2) Kundedel (formularer og overblikssider)
3) Brugerdel (bla. med en avanceret jQuery "filter-funktion")
4) Et enkelt cronjob
5) Diverse (emails, sikkerhed, SEO mv.).

Der er mange flere timer fremadrettet, hvis du er dygtig og et godt match for os.

Hvis du er interesseret i opgaven, så skriv tilbage med lidt om dig selv og nogle referencer - så sender vi vores kravspecifikation tilbage.

VH Peter E
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
22. august 2012 - 13:14 #1
Hejsa
Jeg er interesseret og du må gerne sende krav spec. til mig på: rsa at xenos-it . com

Referencer:
cphcasting.dk
luminell.com
un.dk

alle drupal 7

Glæder mig til at modtage kravspec.  Umiddelbart så burde disse punkter du nævner ikke være noget videre udfordrende, men det kan være der står noget "spændende" i kravspec. :)

Mvh. Raf
Avatar billede flawsome Nybegynder
23. september 2012 - 11:33 #2
Lukker opgave. Har ikke fundet match.