Avatar billede 7vw2zd37 Nybegynder
22. august 2012 - 08:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Visuelle eftekter i movie maker?

I windows media player kan man få afspillet visulle effekter i form af bevægelige mønstre mens man hører musiken.

Jeg har i movie maker lavet en lille film der skal afsluttes med et par musiknumre. Mens disse numre afspilles vil jeg gerne kunne indsætte sådan et bevægelig mønster indtil de to numre er afspillet og derefter skal filmen slutte med en rulletekst som man kan lave i moviemaker.

Nogen der ved hvor man finder sådanne mønstre man kan indsætte i moviemaker.
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. august 2012 - 09:27 #1
Der findes en hel del på Google som kan downloades.
så er det kun at finde det rigtige.
http://kortlink.dk/google/bby2
Avatar billede 7vw2zd37 Nybegynder
22. august 2012 - 16:04 #2
OK har forsøgt at søge men fandt ikke rigtig noget gratis. Nogen der kan komme med et par link?

Mvh
Kim
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. august 2012 - 16:48 #3
Avatar billede 7vw2zd37 Nybegynder
05. november 2012 - 20:41 #4
Lukker denne nu Kunne ikke rigtig finde ud af at hente det og så blev det for sent.