Avatar billede mark-ch Nybegynder
18. august 2012 - 16:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sony Vaio, Grafikkort virker defekt

Hey Experten.
for nogle måneder siden købte jeg en Sony Vaio VPCF13Z1E bærbar og var meget glad for den og har aldrig haft en computer der kørte så godt uden problemer.
Jeg solgte den så igen, og efter den har fået ny ejer har lavet formindsket sine FPS helt ned til 16/17 stykker, og da jeg havde den kørte den fint med de 80/90 stykker...

Hvorfor?
Kan det være fordi den køre med intern Grafikkort som sidder i Processoren ( Intel Core I7 ) eller er grafikkortet bare defekt?
Den laver vist også mere varme efter det er sket?

PS!!
Hvis problemet bliver løst gives der 5000 Point ud!!
Avatar billede claes57 Ekspert
18. august 2012 - 18:31 #1
der kan jo være kommet skidt i blæseren, så kølingen ikke virker optimalt.
Avatar billede mark-ch Nybegynder
18. august 2013 - 15:09 #2
Lukket