Avatar billede pstidsen Novice
15. august 2012 - 18:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tak for denne gang

Ja, overskriften siger lidt sig selv.. I morgen skal jeg starte på Frøstruphave Efterskole (ja, ældre er jeg ikke, selvom jeg ved nogle troede det), så jeg får ikke tid til eksperten.dk mere.

Det har ellers været en god tid. Jeg har lært en masse både ved at spørge og besvare. Måske kommer jeg tilbage senere, eller kigger ind i weekenderne.

Håber at siden i fremtiden vil blive bedre vedligeholdt, men lad mig gentage, at det IKKE er grunden til jeg holder. Jeg får simpelthen bare ikke tid.
Avatar billede mugs Novice
15. august 2012 - 18:38 #1
Selv tak - Og held og lykke med efterskolen. Jeg ved ikke, om vi har haft "forbindelse" med hinanden i en tråd, men det er fint at du annoncerer, at du holder pause.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. august 2012 - 19:13 #2
Ja, men selv tak, da ...

Og god tid på Frøstruphave Efterskole !

Du kan jo vende tilbage til Eksperten.dk, når du får tid, lyst og lejlighed, ikke ?

Med Venlig Hilsen

Ikke-Ekspert
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
15. august 2012 - 19:35 #3
Ja held og lykke til på skolen.
nogen forlader os og nye kommer til sådan er livet :-)
Avatar billede pstidsen Novice
15. august 2012 - 20:58 #4
#2: Jo det er da absolut en mulighed!

Det skal også siges at jeg naturligvis vil kigge og respondere på ALLE de mails jeg får om nye indlæg i tråde jeg følger.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
15. august 2012 - 21:58 #5
Også held og lykke herfra.

Jeg var engang selv meget aktiv på eksperten, og må indrømme at jeg tvivler på, at du kan holde til til weekenderne.

Vi må håbe du ikke er blevet afhængig og kan koncentrere dig mest om skolen :-)
Avatar billede pstidsen Novice
15. august 2012 - 23:16 #6
Med "weekender" mente jeg også mest hjemmeweekender. Nu må vi se :-)
Avatar billede pstidsen Novice
24. august 2012 - 18:31 #7
Lukket.