Avatar billede thabeast1337 Nybegynder
15. august 2012 - 09:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bliver post i danmark scannet?

Altså så de kan se hvad der er i kuverten?
Avatar billede Getspmak Novice
15. august 2012 - 11:07 #1
Hvis det sendes indenrigs er svaret nej.

Det er kun post fra udlandet der typisk gennemgåes for told osv. Kuverten kan dog blive taget billeder af - men det er blot fordi maskinerne i så fald ikke kan læse dine kragetæer, og derved har brug for menneskehjælp til at aflæse adressen.
Avatar billede thabeast1337 Nybegynder
15. august 2012 - 11:44 #2
Skriv det som et svar? :P
Avatar billede gsa Nybegynder
15. august 2012 - 11:49 #3
svaret er kun delvist korrekt, der er stikprøvekontrol afhængigt af hvilken rute brevet tager rundt i landet.
Avatar billede Getspmak Novice
15. august 2012 - 13:05 #4
Haps!
Avatar billede Beach Mester
15. august 2012 - 15:37 #5
Hmm.... Rute og leveringssted plus stikprøvekontrol plus importpost... Der er flere steder hvor post og pakker bliver scannet.
Levering til en del offentlige kontorer i hovedstaden bliver scannet uanset afsender, måske pga frygt for terror.

//B