Avatar billede torbenuk Novice
14. august 2012 - 15:42 Der er 1 løsning

SQL Statement - Find mindste pris og den tilhørende dato

Jeg har en forespørgsel, som finder den mindste pris på mine aktier i f.eks. 1. kvartal 2009. Dette er sådan set ligetil. Men når den nu har fundet den mindste prise, vil jeg gerne i den næste kolonne have datoen for den mindste pris. Hvordan er det lige jeg gør dette.

SELECT tblSecurityPricesDaily.TICKER, Min(tblSecurityPricesDaily.CLOSE) AS BundKurs, Min(tblSecurityPricesDaily.Date) AS BundDato
FROM tblSecurityPricesDaily
WHERE (((tblSecurityPricesDaily.Date)>#1/1/2009# And (tblSecurityPricesDaily.Date)<#3/31/2009#))
GROUP BY tblSecurityPricesDaily.TICKER;
Avatar billede torbenuk Novice
29. august 2012 - 08:26 #1
Lukker denne. Inden svar.