Avatar billede Ramo58 Nybegynder
14. august 2012 - 13:04 Der er 5 kommentarer

Nogen der kan hjælpe mig med omfamatere acer aspire 7530 uden CD?

Hej. Vil gerne omfamatere mit bærbar, mener ikke jeg havde nogle CD med til den , dengang jeg købte den. Kører med Vista.

Det eneste jeg kan trykke på, når den starter er F2, Så kommer jeg ind i bios, men ved ikke hvad jeg skal derinde..?

Jeg har læst anndre steder man skal trykke på alt+F10 når maskinen starter, men det er ikke muligt, der sker intet..

Nogen der ved hvordan man gør?

Mvh Ramo.
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
14. august 2012 - 13:05 #1
I bios kan du prøve og se om du kan sætte den til at boote fra en usb og så indstalere windows den vej igennen.
java script: void(0);
for en vejledning for at gøre det så brug google.
Avatar billede hjolsen Ekspert
14. august 2012 - 13:49 #2
Såfremt recovery partitionen er intakt kan du geninstallere enten via Acer Recovery Manager eller hvis det D2D recovery er slået til i BIOS via taste  alt+F10 når maskinen startes.
Avatar billede kuhr2008 Nybegynder
14. august 2012 - 21:18 #3
har du prøvet F12 eller med CD vis det er det
Avatar billede Ramo58 Nybegynder
14. august 2012 - 21:52 #4
Har ingen CD.  Har ikke omformateret før så er ikke erfaren.. det eneste jeg kan komme ind på er F2 .. der er så nogle valg muligheder men synes ikke rigtig der er nogle valg muligheder til at omformatere.. Men under main inde på F2 kan jeg finde D2D og kan gøre den aktiv eller uaktiv.. når jeg gør den aktiv, hvad skal jeg så gøre ??
Avatar billede hjolsen Ekspert
15. august 2012 - 07:24 #5
Når D2D recovery er aktiv kan du starte recovery ved at taste ALT+F10 under opstart ( men det er svært at ramme det rigtige tidspunkt).
Hvis systemmet stadig kan starte op så¨prøv at finde ACER REcovery Manager programmet og start derfra gendannelsen.