Avatar billede Slettet bruger
14. august 2012 - 09:29 Der er 8 kommentarer

Hotmail Hacket og Emailadresse ændret - hvordan ændrer jeg den tilbage?

Hej med jer,

Min hotmail blev for nyligt hacket og overtaget af en anden person. Som det første ændrede han (eller hun) email-adressen fra xxx@hotmail.com til yyy@hotmail.com. Jeg havde sat den op med alternativ sikkerhedsmail, og fik hurtigt tilkæmpet mig min konto tilbage, men nu kan jeg ikke finde ud af, hvordan jeg får ændret min emailadresse tilbage from yyy@hotmail.com til xxx@hotmail.com. Når jeg prøver, får jeg at vide at xxx@hotmail.com er optaget.

Jeg har midlertidigt ændret den til noget helt tredie, og jeg får automatisk videresendt email der tilgår den oprindelige konto, men jeg vil selvfølgelig gerne have min gamle adresse igen. Nogen tips eller ideer?

Mange hilsner,
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. august 2012 - 09:49 #1
Kan man ændre en hotmailadresse? Har jeg aldrig hørt om.
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2012 - 09:54 #2
Det kan man godt - du trykker bare på navnet (øverste højre hjørne), 'account settings' og derefter 'update email address' (under overview).
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. august 2012 - 09:59 #3
Det må være noget nyt. Hvad sker der med den gamle? Den må jo blive reserveret et stykke tid, så andre ikke kan tage den.
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2012 - 10:16 #4
Som sagt bliver emails sendt til min gamle adresse videresendt til den adresse jeg ændrede min email til, da jeg fik kontrol over kontoen igen. Så adressen eksisterer endnu og jeg får alle mails der bliver sendt til den. Mit problem er, at jeg ikke kan få ændret min nye adresse tilbage til det den oprindeligt var, men må nøjes med at få mailene videresendt.

Hvis jeg prøver at logge på den gamle adresse får jeg at vide, at den ikke eksisterer.

Hvis jeg prøver at oprette den på ny, får jeg at vide, at den er optaget.

:-(
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2012 - 10:29 #5
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. august 2012 - 10:42 #6
tratmenice>>Hvad skal opretter kigge efter der?
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. august 2012 - 10:45 #7
#4
Som skrevet, må din adresse jo være blevet reserveret et stykke tid, ellers kunne f eks jeg jo bare tage den adresse og få dine mail. "Du" har jo frigivet din adresse og taget en ny. Men i det link treatmenice sendte, er der også links til forum, support og lignende, prøv der hvis du ikke får hjælp her.
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2012 - 11:30 #8
#7 - Ja, den er reserveret - da jeg får at vide den er optaget, hvis jeg prøver at oprette den på ny. Men igen, hvis jeg prøver at logge ind på den / lave password recovery etc får jeg at vide at den ikke eksisterer... så den er et sted i grænselandet.... :-)

Jeg har prøvet at kigge på hotmail hjælp og vejledning uden at finde noget som helst relevant - men god ide med forum.

Tak for hjælpen indtil videre.