Avatar billede linda-koebsted Nybegynder
13. august 2012 - 12:27 Der er 2 kommentarer

internet explorer

Jeg er kommet til at fjerne internet explorer fra min bærbare PC og ken overhovedet ikke komme ind på noget internet.
Har stadig min stationære PC men bruger mest den bærbare i det daglige.
Er det muligt at genoprette internet på den bærbare,der er jo overhovet ingen browser forbindelse.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. august 2012 - 12:49 #1
Lav en systemgendannelse:

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede brasso Forsker
13. august 2012 - 13:09 #2
Hvilket styresystem bruger du, Windows xxx?

Microsoft download center:
http://www.microsoft.com/da-dk/download/ie.aspx?q=internet+explorer

Download fuld installationsfil på din stationære PC, gem installationsfilen på en USB stick, kør installationsfilen på din bærbare via USB sticken.