Avatar billede chilutte Nybegynder
12. august 2012 - 19:16 Der er 9 kommentarer

Den bedste hjemmeside host

Pænt goddag alle derude bag skærmen.

Jeg er en privat der gerne vil starten en lille hyggelig hjemmeside op, hvor jeg kan vise frem af det jeg nu går og laver. Men jeg vil(selvfølgelig) gerne have mest for pengene, og et fotogalleri der er flot, som man ikke skal trykke på ufattelige mange links for at komme til. Et fotogalleri der er på selve siden.

Jeg har tænkt meget over surftown, men jeg læser utrolig meget dårligt om dem.
Men vigtigst af alt er at det fungere, har masser af plads til billeder, da jeg går lidt op i kvaliteten af de billeder jeg har tænkt at ligge ud og at galleriet er enkelt og flot.

Håber I kan hjælpe

Mvh. Charlotte
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
12. august 2012 - 19:32 #1
Du kan få en gratis hos os. det er ikke tidsbegrænset hvor længe du kan have den det er for altid.
http://edb-hosting.dk
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
12. august 2012 - 19:34 #2
hovsa glemte lige vis du tager en betalt løsning så er der gratis webdesigner med og en masse andre gode programmer du kan indstalere med et enkelt klik.

vi gør dog mest i .com domæner så du skal købe dit domæne hos gratis dns.dk og så lave en A record til os
Avatar billede chilutte Nybegynder
12. august 2012 - 19:36 #3
Hvordan så med fotogalleriet?
Avatar billede Denarn Nybegynder
12. august 2012 - 19:38 #4
Meebox.net - De absolut bedste i Danmark efter min mening. Supporten er fantastisk, hurtig og venlig. Maksimal oppetid og billige priser.
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
12. august 2012 - 19:42 #5
vi har også fotogaleri med oneclick installer

Vis du skal bruge  hjælpe til noget så er vi altid tilrådighed og jeg hjælper personligt gerne med at opsætte det hele. både domæne og webhotel

Hilsen
joachim Dahl
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
12. august 2012 - 19:44 #6
hmm er da lidt træt af jeg ikke kan redigere mine indlæg her :-/

men her kan du se de oneclick installer vi har

http://edb-hosting.dk/oneclick_installer.html
Avatar billede pstidsen Novice
13. august 2012 - 00:11 #7
Jeg har lige lyst til at dele denne kommentar med jer: http://www.eksperten.dk/guide/1515#reply_9915 Den er godt nok skrevet i en anden sammenhæng, men måske også rammende her.

Jeg foretrækker personligt one.com.
Avatar billede tobrukDk Novice
13. august 2012 - 01:07 #8
#4 jeg vil også give dig ret Meebox er 100% seriøst team som hjælper dig med hvad som helst! og de er her flink i mode dig og meget hjælpesom!
Avatar billede Max Praktikant
19. august 2012 - 22:01 #9
Vil helt klart anbefale http://www.unoeuro.com

Der er få begrænsninger, og de understøtter det meste. Endda til kan du rimeligt hurtigt komme igang med en Wordpress, eller Joomla installation.

Med henblik på fotogalleri ved jeg ikke helt hvad du søger men, slå evt. wordpress og Joomla op, så kan du se mulighederne.

Det er ikke umuligt at lære at administrere disse systemer, men skal du bruge en 123 klik hjemmeside, så er one.com som skrevet længere oppe også et godt bud, hvis du vil i gang her og nu.