Avatar billede PEBM Praktikant
08. august 2012 - 10:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er "Powered by Text-Enhance" en virus?

Jeg har et problem med "Powered by Text-Enhance"(forbedring af tekst), der popper op på alle hjemmesider, når jeg holder curseren over visse understregede ord. Selv her på EKSPERTEN/DK.
(Tip: Alle relevante oplysninger....)
Mystik!! Når jeg "Se preview" forsvinder understregningen af ALLE og ingen popup???

Er der nogen der kender "Powered by Text-Enhance"?
1. Den nedsætter hastigheden på min PC!
2. Irriterende popup.
3. Hvordan får jeg den fjernet?

Jeg har scannet med "Microsoft Security Essentials".
Undersøgt Drev C: for fejl (ca. 4 timer)
Defragmenteret PCen.
Forsøgt at finde "Powered by Text-Enhance" i stifinder, men uden held.

PEBM
Avatar billede limemedia Nybegynder
08. august 2012 - 10:33 #1
http://answers.microsoft.com/en-us/ie/forum/ie8-windows_xp/how-can-i-remove-the-malware-text-enhance-that/654cedb8-9b9d-402e-aa30-bd8299266429

In Explorer, go to tools, manage add ons, toolbars and extentions and disable the "I want this" extension
Avatar billede PEBM Praktikant
08. august 2012 - 10:40 #2
Nu kan jeg se at "Powered by Text-Enhanceer# baseret på nogle ord EKS: alle og hvordan, da disse ord med i mit spørgsmål.
Men hvis jeg skriver alle oghvordan , med understregning popper der intet op.
Avatar billede PEBM Praktikant
13. august 2012 - 15:10 #3
Jeg har selv fundet den genstridige "Text-Enhance", ved hjælp "AVAST virusscanner". Den fandt 3 inficerede filer, som nu er deaktiveret(de kunne ikke slettes)da det er BHO-filer.
Min "Microsoft Security Essentials" kunne ikke regristrere dem.
Avatar billede PEBM Praktikant
13. august 2012 - 15:10 #4
Jeg har selv fundet den genstridige "Text-Enhance", ved hjælp "AVAST virusscanner". Den fandt 3 inficerede filer, som nu er deaktiveret(de kunne ikke slettes)da det er BHO-filer.
Min "Microsoft Security Essentials" kunne ikke regristrere dem.