Avatar billede many Nybegynder
09. august 2001 - 10:45 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Er det ok?

http://www.many.dk

Er det ok eller skal der laves noget om?

Vh
/many
Avatar billede ctv! Nybegynder
09. august 2001 - 10:47 #1
Jeg ville foretrække dit først lavede om så man kan komme ind på den! :)
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2001 - 10:47 #2
Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på Webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre browserindstillingerne.
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
09. august 2001 - 10:48 #3
Det ser jo godt ud i IE 5.5 ;)

Hvis der er noget du skal ændre, så er det farven som kommer når musen går hen over et link... den hvide farve forsvinder ind i den hvid-striberede baggrundsfarve :(

Ellers kan jeg ikke finde noget at komme efter (dog at den er langsom, men det er vel serveren den ligger på...)

::sunlock.dk::
Avatar billede many Nybegynder
09. august 2001 - 10:53 #4
Hej igen,
ja - serveren er jo ikke den allerbedste. Men når den kører, så virker den fint ;o)))

Der er ikke hvide links på hvid baggrund. Baggrunden (blå) tager bare et stykke tid at loade, men det kan der laves om på.....

/many
Avatar billede annikadk Nybegynder
09. august 2001 - 10:54 #5
tjek dine trælse popup i 800*600 :(
ser oki ud, men de der pop-uppere *argghh*
Avatar billede many Nybegynder
09. august 2001 - 11:04 #6
annikadk> Du har ret i, at det ser rædderligt ud i 800x600. Efter at min skærm er vokset, har jeg helt glemt, hvordan nettet så ud dengang ;o)

/many
Avatar billede many Nybegynder
09. august 2001 - 11:06 #7
Arghh!
At alle point skulle gå på een gang var ikke lige meningen. Sorry.

/many
Avatar billede annikadk Nybegynder
09. august 2001 - 11:11 #8
Jeg opretter gerne et spr. og deler ud! :)
Du siger bare hvordan.

Og til en anden gang - vent indtil dit spr. er færdigt-diskuteret
Avatar billede many Nybegynder
09. august 2001 - 11:38 #9
hehe - ja, jeg ved det godt. Jeg er en værre amatørnisse til dette her:)

Men fordi annikadk gav mine popup\'er sådan en gang høvl, så har jeg lavet many.dk/log.htm om til et alm. vindue.

Så deeeeet! :)
/many
Avatar billede annikadk Nybegynder
09. august 2001 - 11:46 #10
og så lige til 800*600 *GG*
Avatar billede many Nybegynder
09. august 2001 - 11:49 #11
annikadk> kunne du ikke bare sætte din opløsning lidt op? Åhrr.... jeg ved du kan. Vil du ikke nok? Pleaaase? ;o)))))

/many
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. august 2001 - 15:00 #12
Hmm... tastatur fra en reklame. billede fra en jan-bog fra 70-erne. slideouts fra amerikansk 50-er pulp (men kan det passe at ordene er dine egne?)

En sær blanding af poppet og studentikos.

Hvad handler den side egentlig om?

Tekster er i underkanten af hvad der kan læses på min skærm. Giv mulighed for at ændre fontstørrelse via browsermenyen.

grå baggrund med links der maouseoverskifter mellem sort og hvidt (og ser uldne ud på begge måder) endnu en grund til at bruge større font.

Sjov at surfe og ganske køn; men glemt 10 minutter efter.

mvh JakobA
Avatar billede annikadk Nybegynder
09. august 2001 - 18:02 #13
many: jo.. hvis du forærer mig den bærbare jeg ønsker mig så meget, som jeg ikke har $$ til, og som heller ikke er i handelen endnu.

Nej, min gamle blærbare kan ikke højere, og der er mange andre end mig :)