Avatar billede michaelthrane Nybegynder
06. august 2012 - 10:06 Der er 3 kommentarer

Ny bærbar med SSD

Hej,

Er der nogen her som kan anbefale en bærbar som er født med SSD og som højst koster 4500kr. Den skal anvendes til surfing, skriveprogrammer og lidt billedbehandling. Den skal desuden inkludere Windows 7.

På forhånd mange tak!
Avatar billede sadolin1978 Novice
06. august 2012 - 12:14 #1
hurtig søgning på edbpriser giver denne

http://www.edbpriser.dk/baerbar/hp-mobile-thin-client-4320t-danmark-id-4315808.aspx

håber den kan bruges ellers må du nok sætte dit budget lidt op
Avatar billede michaelthrane Nybegynder
06. august 2012 - 12:39 #2
Tak for dit svar.

Det jeg leder er noget i retning af de Acer bærbare som koster omkring 4000kr men som så blev opgraderet med eks. en 64gb SSD (som erstatning for den almindelige HD). Jeg synes det er underligt at der ikke bliver lavet bærbare med denne konfiguration, da en SSD disk klart giver den største hastighedsforbedring til almindeligt brug, samt ved opstart.

Løsningen kan blive at købe en løs SSD og installere den selv, men så ryger garantien jo..
Avatar billede sadolin1978 Novice
06. august 2012 - 13:29 #3
ja men et par alternativer hvis du er villig til at gå ca 1000,00 op kommer her

http://www.edbpriser.dk/computer/baerbar.aspx?nf=price%3a%5b1995%3b6000%5d%c2%a7strmatrix20%3a%5e%22SSD+%c2%a40.0000000000%22%24%c2%a7&qt=Fql

det ville måske være at anbefale istedet for at købe en bærbar og en SSD disk også have opgaver med mont. bagefter