Avatar billede froberg Nybegynder
09. august 2001 - 10:25 Der er 10 kommentarer

Dele kontaktpersoner i Outlook 2000 (Corporate Workgroup)

Det er på et tidspunkt lykkedes mig at få tilføjet en anden postkasses kontaktpersoner således at jeg kan vælge dem via til knappen i en ny mail.
Det er altsammen meget godt, men nu kan jeg simpelthen ikke huske hvordan jeg gjorde.

Er der nogle der har erfaringe med dette ?
Avatar billede jkf Nybegynder
09. august 2001 - 10:42 #1
Prøv at højreklikke på kontaktpersoner og vælg egenskaber, vælg derefter tilladelser, jeg tror det er det du skal bruge!
Avatar billede froberg Nybegynder
09. august 2001 - 10:46 #2
ja, det skal jeg bruge på den kontaktpersonmappe jeg vil tilføje. Hvis jeg ikke har tilladelse kan jeg ikke tilføje den, det er jeg med på.

I dette tilfælde er det en vagtpostkasse som jeg har ejerskabet på, så det er ikke et rettighedsproblem.
Avatar billede dr.m Nybegynder
09. august 2001 - 16:54 #3
Control panel > mail > addressing > add
Avatar billede froberg Nybegynder
10. august 2001 - 08:29 #4
Nope !
Det har jeg prøvet, men her får jeg ikke mulighed for at vælge en anden postkasses kontaktpersoner.
Avatar billede dr.m Nybegynder
10. august 2001 - 09:12 #5
when you do that outlook must be closed!
Avatar billede froberg Nybegynder
10. august 2001 - 09:33 #6
Så må du lige uddybe det for mig. Hvilket Control Panel, hvilken Mail osv. ??!!
Avatar billede dr.m Nybegynder
10. august 2001 - 10:04 #7
ok. you close all your outlook applications (including letters) then you go to your PC\'s control panel, then the icon called \"mail\" (or \"POST\" if you have a DK OS) then the tab called \"addressing\" and then at the bottom there is an option to \"add..\"

M
Avatar billede froberg Nybegynder
10. august 2001 - 10:34 #8
Nej ! Det har jeg prøvet !!
Samme skærmbillede findes iøvrigt noget nemmere ved at højreklikke outlookikonet og vælge properties.
Jeg får en fejl der siger at der allerede er tilføjet et adressekartotek.

Du er opmærksom på at jeg kører Corporate Workgroup ikke....
Avatar billede netbabe Nybegynder
24. august 2001 - 14:47 #9
Er du sikker på at det ikke er en offentlig mappe du har haft tilføjet før? Så vidt jeg kan se, kan det andet ikke lade sig gøre.
Avatar billede netbabe Nybegynder
24. august 2001 - 14:51 #10
Det vil kræve at der i egenskaber for den Kontaktpersoner-mappe du skal have tilføjet, er et faneblad der hedder Outlook Adressekartotek hvor du kan krydse af: \"Vis denne mappe som adressekartotek til e-mail\".