Avatar billede tuddi15 Nybegynder
04. august 2012 - 12:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samsung Galaxy XCover

Hej alle sammen...

Jeg har lige fået sådan en fin ny telefon, og jeg har jo hentet en par Apps, spil og lign.

Så nu sidder jeg og tænker på om man kan lave mapper lige som man kan på Iphone, hvor man selv kan sortere Apps'sene.

Håber i kan hjælpe..

Toby
Avatar billede minialta Nybegynder
04. august 2012 - 17:09 #1
Hej tuddi15
Prøv at gå ud til startskærmen og hold fingeren nede på et tomt område så skuller der meget gerne komme en liste op hvor der evt. er valgmuligheden "mapper"

Prøv engang :)
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
26. august 2012 - 10:46 #2
Minialta, skriv svar, har gjort som du sagde og det virkede
Avatar billede minialta Nybegynder
26. august 2012 - 13:13 #3
Svar er skrevet her :P