Avatar billede Slettet bruger
03. august 2012 - 13:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Galaxy S2 kan ikke tændes

Jeg har lige nu et kæmpe problem med min Galaxy S2, jeg har siden i går ikke kunne tænde telefonen ordentligt op. Det eneste der sker er at telefonens logo kommer frem som normalt, men så bliver skærmen stående på logoet. Jeg kan slet ikke gøre noget for at komme væk fra det. Engang imellem starter min telefon så op, så jeg kan se min telefons baggrundsbillede, men så hopper den tilbage til logoet inden for et par sekunder. Det ser ikke ud som om den bare er gået i stå, da logoet stadig skifter farve som det normalt gør. Jeg har prøvet at tage batteri og simkort ud i flere minutter, men dette hjælper ikke. Jeg vil meget nødigt være nød til at slette alt på telefonen. Det skal lige siges at telefonen pludselig bare gik ud på fuldt batteri i går aftes, og har ikke kunne tændes siden. Er der nogle der har oplevet det før, og har et svar på problemet???
Avatar billede Blandy Praktikant
03. august 2012 - 13:50 #1
har du prøvet at sætte din telefon til ladning? Og så tænde den?
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2012 - 14:06 #2
Ja, det har jeg. Jeg satte den til i går aftes, og prøvede så at tænde i morges. Men det gav intet resultat. Jeg har nu talt med en fra samsung.dk som siger at det nok er en spændingsfejl, hvilket kun kan løses ved at tage batteri og simkort ud i mindst 30 minutter, og hvis det ikke virker skal den til reparation. Men hvis der er nogle der har et andet bud på hvad jeg skal gøre, er i meget velkomne :)
Avatar billede sabbil Nybegynder
03. august 2012 - 15:22 #3
hmm ville også foreslå det samme som blandy. Men prøv og tag simkort og batteri ud i mimimum et døgn og sæt det i igen. Hvis den stadig starter op og låser ved logoet så prøv og sæt oplader stikket i ved logoet og tænd for opladningen. Måske kan du lige give den det spændingsændring der skal til for og starte den.

Held og lykke.

Hold os lige opdateret hvad fejlen er.
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2012 - 01:40 #4
Jeg fik aldrig noget svar på hvad der var gået galt, men jeg tog den ned til det sted jeg havde købt den og de lavede den. Desværre blev alt så slettet på telefonen.