Avatar billede ISheetSheeps Nybegynder
01. august 2012 - 02:05 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Billig gamer laptop.

Hej, efter jeg kom hjem fra 12 timers arbejde, fandt jeg min computer smadret på gulvet, da min kæreste havde tabt den (shit happends) så nu står jeg nemlig og mangler en ny, og den skal helst kunne køre diverse spil smooth (med addons osv.) jeg spiller f.eks World of Warcraft, Heroes of Newerth og sådan nogle ting, så det ville være luksus, hvis den ihvertfald kunne køre dem med en jævn FPS. Men det bliver måske et problem da jeg kun har omkring 3-4000,-  at spændere op det. :/ Men, i må meget gerne sende diverse links osv . da jeg ikke selv er så god til computer. :(

Med Venlig Hilsen

Nick.
Avatar billede chazeftw Nybegynder
01. august 2012 - 08:07 #1
Netto har lige haft nogle rimelig kradsbørstige PC'er. Nogle har sikkert stadig endnu.
Den koster 2999,-
6gb ram
amd processor (dual core) men ikke særlig speciel
320gb harddisk
Kan ikke huske mere

Men prøv at kig engang: http://viewer.zmags.com/publication/720db368#/720db368/1

Er en mulighed jo og det er mega billigt til prisen.
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2012 - 10:16 #2
Denne pc er bedre en den fra netto. fordi den har quad core og et  amd graffikort som er klart bedre til gaming http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/611251/Acer-Aspire-7560.html
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2012 - 11:07 #3
#1: Den grafikkort er jo slet ikke godt nok :o

#2: Acer Aspire 7560 har også et elendigt grafikkort!

Vælg i stedet en af disse: http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=5593032;6803802 de har samme eller bedre processor end begge af de ovenstående, men de har begge et meget bedre grafikkort. Dog er det jo ikke super-gamere grundet dit budget.
Avatar billede ISheetSheeps Nybegynder
01. august 2012 - 14:15 #4
Da jeg er elendig til computer, er jeg slet ikke klar over hvilke af de to computere #3 har linket, er bedst? der er jo ca. 100 kroners forskel. Men, hvilke en af dem er bedst?
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2012 - 17:25 #5
den fra asus er bedst
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2012 - 17:39 #6
#4: Grafikkort er bedst i ASUS - processor bedst i den anden.
Avatar billede ISheetSheeps Nybegynder
01. august 2012 - 21:19 #7
15,6" LED-baglyst display med 1366x768 opløsning
2,3 GHz Intel Core i7-3610QM processor (4 kerner)
8 GB DDR3 1600 RAM
1000 GB SATA harddisk med 5400 RPM
NVIDIA GeForce GT 630M grafikkort med 2 GB dedikeret videohukommelse
Bluetooth 4.0
USB 3.0

Hvordan tror i den vil køre de forskellige spil?
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2012 - 21:30 #8
#7: Den kan du da ikke få til 4000 :-) Processoren er noget af de bedste, men grafikkortet (som er det vigtigste i gamere) og ikke supergodt. Da den skal bruges til gaming er det bedre du tager en i5 processor og så tager et bedre grafikkort.
Avatar billede ISheetSheeps Nybegynder
01. august 2012 - 21:32 #9
Jeg har fundet en anden løsning, at jeg kan få en lidt dyrere en, dog skal den bare være på afbetaling så, (dog maks 6000) på afbetaling. Så hvis i kunne komme med nogle bud? Dog skal det være muligt at få på afbeltaing på den hjemmeside.
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2012 - 21:37 #10
#9: Når du siger afbetaling, så er det vel med renter og gebyrer osv. osv.?
Avatar billede ISheetSheeps Nybegynder
01. august 2012 - 21:46 #11
Bare et sted hvor jeg ikke behøver betale det hele med det samme, og med renter, ja :)
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2012 - 21:51 #12
Kunne du ikke låne et par tusinde af venner/familie. At "låne" af en butik er MEGET dyrt. Hvis vi siger det er en computer til 6000 så kan du sagtens komme til at betale 1500-2000 ekstra.
Avatar billede ISheetSheeps Nybegynder
01. august 2012 - 21:56 #13
er kun tyve år, venner har ikke selv penge til at låne mig, og har ingen kontakt til familie, så nej, desværre. :(
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2012 - 22:00 #14
Hvor har du fundet de af pc?
Avatar billede ISheetSheeps Nybegynder
01. august 2012 - 22:01 #15
hvad?
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2012 - 22:04 #16
Hvor har du fundet den pc fra #7?
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2012 - 22:42 #18
Sælger Wupti på afbetaling?
Avatar billede Matn Nybegynder
01. august 2012 - 22:44 #19
Hej Nick.
Jeg sidder selv lidt i samme situation som dig. Jeg spiller nemlig selv primært Heroes of Newerth og D3, og min nuværende bærbar er ikke helt effen nok til mit behov.

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/607509/Acer-Aspire-5755G-i7.html
Jeg har fundet den her inde på Wupti, og synes egentlig den ser ret fornuftig ud.. Men jeg ved ikke lige helt hvad de IT gutter, der virkelig har forstand på det, siger til den.

Kunne det være et forslag?
Avatar billede Matn Nybegynder
01. august 2012 - 22:49 #20
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2012 - 22:50 #21
Nu er jeg ikke vant til at finde computere med afbetaling. Jeg har kigget ved et par firmaer (fundet via. Google) og så har jeg kigget ved Wupti. Den her: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/639724/Acer-V3571G53218G75Makk.html er et rigtig godt valg. Den har i5 processor hvilket er helt helt fint til gaming (der kan ikke mærkes forskel på i5 og i7 når man snakker gaming). Derudover har den 640M grafikkort hvilket er rigtig godt.
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2012 - 22:51 #22
#19: Den har lidt for dårligt grafikkort.

#20: Ja den er rigtig god, men bare noget dyrere. Hvis du ønsker mere hjælp, så skal du lige oprette din egen tråd ;-)
Avatar billede ISheetSheeps Nybegynder
01. august 2012 - 23:25 #23
Model    HP PAVILION DV7-7191EO
Skærmstørrelse    17,3" LED
Skærmopløsning    1600 x 900
Styresystem    Windows 7 Home Premium 64-bit
Hukommelse (RAM)    8GB DDR3 (2x4GB)
Harddisk    750 GB SATA - 5400 rpm
Processor    Intel Core i7-3610QM - 2.3 GHz
Grafikkort    NVIDIA GeForce GT630M - 2GB dedicated
Drev    Blueray rom med SuperMulti DVD±r/rw Double Layer
Porte    1 x USB 2.0, 2 x USB 3.0, 1 x HDMI, 1 x RJ45, 1 x VGA
Kortlæser    Ja
Indbygget bluetooth    Ja
TV Tuner    Nej
Trådløst netværk    802.11 b/g/n + Bluetooth
Netværk    10/100/1000 Mbit
Webcam    Ja
Lydkort    Ja
Højttalere    Ja
Batteri    Li-Ion 6 cells
Fingertryksaflæser    Ja
Numerisk tastatur    Ja
Programmer inkluderet    NVIDIA GeForce GT630M - 2GB dedicated
Vægt, kg    3,15
Dimensioner (BxDxH)    41,6 x 27,4 x 3,52

Er den så fair nok? :)
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2012 - 23:48 #24
#23: Og hvad skal du give for den?

Den i #21 er bedre. God nok har den "kun" i5, men den har altså et LANGT bedre grafikkort! Og det er som sagt det vigtigste til gamere. Derfor: Hvis de to computere koster cirka det samme, så køb den i #21.