Avatar billede Sarajensen Nybegynder
31. juli 2012 - 05:13 Der er 3 kommentarer

HJÆLP HJÆLP HJÆLP!!!

Hej
Jeg har en Sony Ericsson Xperia Arc,den har virket perfekt siden jeg fik den. Men efter at jeg er begyndt og bruge app Instagram for en uges tid, så er min mobiltlf blevet unormal.

Det er sådan at,når jeg redigerer billeder,tjekker likes og kommentar,og jeg har brugt Instagram mange gange, så får jeg pludselig en advarsel fra min tlf, hvor jeg bliver tvunget til at lukke programmet ned eller rapportere problemet , og derefter kan jeg ikke bruge Instagram mere. Jeg bliver så nødt til at slukke og tænde igen for min tlf for at få Instagram til at virke igen. Og det har jeg selfølgelig gjort over 100 gange nu.

Det store problem nu er ikke med Instagram, men eftersom at jeg har slukket og tændt min tlf mange gange i løbet af dagen, kan jeg nu heller ikke logge på mine andre apps, som Facebook, google play, gmail, og de andre apps der kræver net. Og det er ikke fordi netforbindelsen er dårlig, fordi jeg kan godt komme ind på min internetbrowser.

Er der nogen der ved, hvad problemet er? Hvorfor kan jeg pludselig ikke logge på mine apps?

Håber virkelig der er nogen herinde der kan hjælpe, for det er ET STORT PROBLEM FOR MIG

og tusind tusind tak på forhånd
Avatar billede nyhuus Nybegynder
31. juli 2012 - 09:10 #1
Jeg ville nok personligt starte forfra, så bliver telefonen ligesom da du købte den.

http://www.knowyourmobile.com/sonyericsson/sonyericssonxperiaarc/arcuserguides/745660/how_to_hard_reset_the_sony_ericsson_xperia_arc.html

Husk at tag backup hvis du har noget data til at ligge lokalt på telefonens interne hukommelse
Avatar billede KHHP Juniormester
31. juli 2012 - 10:06 #2
Nu ved jeg ikke om der findes softwareopdateringer til en Arc, men en god ting altid at huske er, ligemeget om det er en computer eller en telefon, at den skal køre den nyeste tilgængelige software.
Prøv at hente Sony PC Companion: http://www.sonymobile.com/global-en/tools/pc-companion/
Her kan du tage backup og udføre en software opdatering af din telefon.
Under softwareopdatering slettes alt indhold, ligesom ved at starte forfra, som der er givet et link til i #1.
Så kan du måske afhjælpe problemet.
Når opdatering af udført, kan du blot logge ind med din google-konto og hente alle dine apps ned igen.
Avatar billede jensenjs Juniormester
31. juli 2012 - 21:48 #3
Der er udgivet falske instagram apps, der indeholder malware
Om det er den du har fået, ved jeg ikke.
Men fornylig kom en ny liste med ramte apps, og instagram var med på listen.

http://www.comon.dk/art/216096/falske-android-apps-spreder-malware