Avatar billede sabbil Nybegynder
28. juli 2012 - 22:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg købe beskyttelsesfolie til 17,3" bærbar????

Jeg søger beskyttelses folie til min 17,3" bærbar.

Nogen der ved, hvor jeg kan købe dette?
Avatar billede torben lind Forsker
29. juli 2012 - 07:36 #1
Hej sabbil
Se om du kan bruge det link til noget,i venstre side når du åbner link står laptop klik der og du har mange valgmuligheder.

http://www.photodon.com/c/LCD-Protective-Films.html
Hilsen torben
Avatar billede sabbil Nybegynder
29. juli 2012 - 09:49 #2
Tusind tak for hjælpen. Jeg synes det er lige mange penge nok. Det må kunne gøres billigere. Så jeg lader den lige stå i et par døgn endnu, for at se om der er nogen der kan finde det billigere. Ellers skal du nok få pointene
Avatar billede madsk80 Nybegynder
31. juli 2012 - 15:22 #3
Der er tilbud på VitaWrap i Kvickly..... ;P
Avatar billede sabbil Nybegynder
31. juli 2012 - 15:49 #4
Hvordan vil du bruge Vitawrap? Det folder, sidder ikke fast på skærmen og ødelægger skærmen
Avatar billede sabbil Nybegynder
03. august 2012 - 14:50 #5
Hej Torben hvis du vil have pointene så skriv lige et svar. Jeg kunne godt bruge dit link selv om jeg har valgt ikke og købe derfra da det er mere end jeg vil bruge på et 17:3 folie når man tænker på man kan købe et til 15" for ca 20dkk. Tråden bliver lukket ca om et døgn ved intet svar
Avatar billede torben lind Forsker
04. august 2012 - 07:07 #6
Hej sabbil.
Det var godt at du kunne bruge det alligevel.
Torben