Avatar billede Nikoblicko Nybegynder
27. juli 2012 - 17:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CPU Ny køler søges!

Hey folks :)
Jeg skal have en ny cpu køler, da alarmen i computeren går igang når jeg gamer. Det er en standart køler, så det behøver nok ikke at være en alt for dyr køler.

Min CPU: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU

Er denne udemærket, selvom den lave pris?:
http://www.avxperten.dk/pc-tilbehoer/cpu-koelere/cpu-koeler-til-intel-lga775-(alu)-alpha-10.asp
Avatar billede Nikoblicko Nybegynder
27. juli 2012 - 17:43 #1
LINKET VIRKER IKKE

Dette virker !
http://www.avxperten.dk/pc-tilbehoer/cpu-koelere/cpu-koeler-til-intel-lga775-(alu)-alpha-10.asp
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. juli 2012 - 17:58 #2
Hej.
Jeg ville nok gå efter den IceWind lidt længere nede - blæseren er større og støjniveauet lavere. Prisen er godt nok lidt højere, men burde ikke skræmme en gamer... ;-)
De bedste hilsner
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
27. juli 2012 - 18:36 #3
Linket virker ikke, men jeg kan anbefale Noctua's luftkølere, det er efter min erfarng de bedste. Ellers er der Corsairs vandkøling, H50/H60/H70,jeg mener at der følger en bracket med som passer til montering på din CPU.
Avatar billede Nikoblicko Nybegynder
30. juli 2012 - 13:44 #4
Det nogle rigtige gode bud mange tak! Det kan være jeg køber en af dem.

men tænkte om man ikke Kan få en udemærket køler til under 150 :)?