Avatar billede sejrskilde Nybegynder
25. juli 2012 - 11:20 Der er 3 kommentarer

Anvender den indbyggede Frontpage formular funktionen - mangler tegn tæller

Jeg anvender den indbyggede formular funktion i Frontpage.

De kalder den vistnok "<!--webbot"

Jeg har sat en grænse på 250 tegn.

Kan man på en eller anden må vise hvor mange tegn som der er tilbage for brugeren.

Jeg har forsøge med forskellige Java scripts, men kan ikke få dem til at virke med "webbot" formularen.

Kan det lade sig gøre?
Avatar billede sejrskilde Nybegynder
25. juli 2012 - 13:04 #2
Det var vist et forkert link
Avatar billede keysersoze Guru
25. juli 2012 - 13:37 #3
Jeg tror at det var en henvisning til den store mængde spm du ikke har lukket...

Om du anvender frontpage eller ej burde ikke gøre nogen forskel da du stadig vil have nogle formularfelter og det er disse formularfelter du binder din tæller-javascript til, så du må med dine forsøg næsten stå tilbage med en fejlmeddelelse eller lignende vi kan bruge til noget.