Avatar billede Halfdan1311 Nybegynder
23. juli 2012 - 17:35 Der er 3 kommentarer

Tips og tricks til vores hjemmeside

Hej Eksperter!

Personligt har jeg selv blandede følelser til opslag der indeholder den obligatoriske titel "FEEDBACK PÅ MIN NYE HJEMMESIDE!", derfor hænger ordet "Feedback" mig efterhånden langt ud af halsen, selvom jeg selv erkender til at jeg har været med til at gøre det til et af de vel nok mest skrevne ord på Eksperten.dk! Jeg kan dog godt bruge en tråd som dens indhold, og kigger tit ind på andres "Feedback-tråde", da jeg mener at man også kan lære af det, også selv om hjemmesiden og firmaet måske ikke er lig ens eget.

Det korte og det lange er at denne tråd vil jeg kalde "Tips og tricks til vores hjemmeside", det er nemlig lige præcist det vi gerne vil have!

Det handler om hjemmesiden www.AppNyt.dk! Nogen af jer kender den i forvejen, andre ikke. Jeg tænker at der ikke skal så meget forklaring til at menig mand kan forstå hvad hjemmesiden handler om og hvad præmissen er. App-junglen vokser sig større og større, og vores job er at give folk et overblik og junglen!

Planen er selvfølgelig også at tjene lidt mønt på projektet, og der vil vi bringe "Appvertising" til Danmark. Flere og flere danskere begynder at lave deres egen app, og ligesom man har banner-reklamer for ens hjemmeside, så skal man naturligvis også have det for sin app! Og hvilket andet perfekt forum ind AppNyt.dk! Udover lige det, så er der en masse muligheder man kunne gøre dette. Men i sidste ende handler det alt sammen om eksponering af apps.

Nu vil jeg rigtig gerne have dig til at dvæle i 2 min. over AppNyt.dk. Klikke ind på hjemmesiden, skimme artiklerne og anmeldelser. Og hvis der er noget der sprænger dig i øjnene, det kunne være alt fra skrifttypen til navnet på menupunkterne, så kunne det være en kæmpe hjælp hvis du hurtigt gad at skrive det som et svar til denne tråd - det vil hjælpe hele AppNyt.dk, og vi er glade for hjælp! ;-) Det behøves dog ikke kun være det eksisterende, hvis du synes der er noget vi mangler, som grib endelig tastaturet og skriv herinde!

Der må selvfølgelig også gerne gives helt almindeligt ris & ros!

Fortsat god dag & fortsat god sommer til jer alle!
Avatar billede jernrosen3 Forsker
23. juli 2012 - 18:20 #1
Inden jeg kikkede på din hjemmeside tjekkede jeg lige denne :

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Halfdan1311

Det er sølle læsning !!!
Avatar billede larsen45 Juniormester
23. juli 2012 - 19:16 #2
Her er mit svar til den hjemmeside:

Internet Explorer kan ikke vise websiden

•Webstedet er ikke tilgængeligt i øjeblikket.
•Der kan ikke opnås forbindelse med DNS-serveren.
•DNS-serveren (Domain Name Server) har ikke en listepost for webstedets domæne.
•Der er muligvis en slåfejl i adressen.
•Hvis dette er en HTTPS-adresse (sikker forbindelse), skal du klikke på Værktøjer, klikke på Internetindstillinger, klikke på fanen Avanceret og kontrollere at protokollerne SSL og TLS er aktiveret under sektionen Sikkerhed.
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2012 - 07:07 #3
for det første skal du oprette dine spørgsmål som kommentar

man bruger KUN svar til lukning af spørgsmål hvis du IKKE opnår noget ellers beder du den der hjalp dig lægge et svar du accepterer

larsen45
du skal ignorere sådan nogle fordi de ikke vender tilbage til deres gamle spørgsmål
se forneden på ekspertens forrside

Tvangslukke spørgsmål: Hvad er den bedste løsning?

havd skal man hvad må man og så videre se under

FAQ foroven til højre

den hra i vel set

http://www.eksperten.dk/faq