Avatar billede 50573433 Nybegynder
17. juli 2012 - 18:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Explorer (64) kan ikke udskrive, men det kan Explorer (32)

Jeg har modtaget en mail, som kun er tekst. Maskinen er en funklende ny 64 bit maskine.
Hvis jeg forsøger udskrive en Gmail direkte fra Gmail.com vha. Explorer(64), så kan mailen ikke udskrive, men bruger jeg i stedet Explorer i 32 bit udgaven (fulgte også med maskinen) og samme mail, så kan mailen udskrives.

God og logisk foreklaring fterlyses ????

Peter
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
17. juli 2012 - 19:02 #1
Det skulle vel ikke være fordi der ikke er valgt nogen printer i det program hvor det ikke virker.
Avatar billede 50573433 Nybegynder
19. juli 2012 - 18:34 #2
"Det skulle vel ikke være fordi der ikke er valgt nogen printer i det program hvor det ikke virker" !!!

Det er den samme maskine og der er installeret en printer.

Da det nu virker lukker jeg spørgsmålet.