Avatar billede playern Nybegynder
15. juli 2012 - 16:31 Der er 1 kommentar

Programmering af App

Hej,

Jeg søger hjælp til at få lavet en App til Iphone og gerne også Android.

Der er tale om en fuld pakke - Altså jeg har idéen og jeg forventer at appen ligger på itunes og alt vedr. adds og indtægter er sat op når opgaven er afsluttet.

Umiddelbart er det simpel programmering baseret på allerede kendte features i Iphone - Men det kan vi tale nærmere om.

Det er vigtigt for mig at deadlines bliver overholdt og at opgaven afsluttes hurtigt og effektivt. Jeg kommunikerer bedst pr. tlf, in person eller mail - Så det skal være muligt.

For den rigtige bør det være en overkommelig og sjov opgave - prisen er afgørende.

Hilsen
Klaus
Avatar billede Razorioum Nybegynder
15. juli 2012 - 19:42 #1
Du bør give mere information om applikationen - hvad du skal bruge, hvad applikationen skal gå ud på.