Avatar billede jnrmgs Juniormester
09. juli 2012 - 20:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke udskrive fra IE

Hej!

Jeg har fået et problem når jeg vil udskrive fra en webside i IE 9. Der kommer én eller anden scriptfejl, og der kommunikeres ikke med printeren!

Samme problem i Windows Live Mail, hvor mails heller ikke kan udskrives!

Det er tydeligvis ikke printeren den er gal med, hvor jeg kan sagtens udskrive fra eksempelvis Word og Adobe Reader!

Håber på nogle gode råd!
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juli 2012 - 22:10 #1
http://support.microsoft.com/kb/2652062

Hvis du har Explorer i både 64 bit og almindelig 32 bit, så prøv at starte 32 bit versionen op og se om du så kan printe.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juli 2012 - 22:11 #2
Du kan se dette inde under alle programmer.
Avatar billede jnrmgs Juniormester
10. juli 2012 - 16:25 #4
Jeg ved ikke om jeg har 32 eller 64-bit IE? Men systemet er 32-bit, så mon ikke også IE er det?

Jeg har prøvet at køre både IE og Live Mail som administrator, men det hjælper intet!

Guiden fra PC World er heller ikke til noget, da de tjekbokse man skal indstille, allerede er instillet på denne måde!
Avatar billede olebole Juniormester
11. juli 2012 - 17:36 #5
<ole>

"Der kommer én eller anden scriptfejl, og der kommunikeres ikke med printeren!"

Det er næppe en scriptfejl, men det vil under alle omstændigheder være hensigtsmæssigt at oplyse ordlyden ... for ikke at sige, at det er tvingende nødvendigt  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede jnrmgs Juniormester
17. juli 2012 - 17:27 #6
Når jeg udskriver kommer denne fejl:
_____________________________________________________

An error has occurred in the script on this page

Line:  2126
Char:  1
Error: Unexpected call to method or property access.
Code:  0
URL:  res://ieframe.dll/preview.js

Do you want to continue running scripts on this page?
_____________________________________________________
Avatar billede olebole Juniormester
17. juli 2012 - 17:39 #7
En lynhurtig Google søgning på "res://ieframe.dll/preview.js ie9" gav masser af resultater, og det ser ud til at være en kendt problematik - som kan løses  *o)

Prøv f.eks. at kikke her
Avatar billede jnrmgs Juniormester
02. december 2013 - 17:05 #8
Fik aldrig løst problemet, og har i dag slet ingen printer, så nu er det ligemeget! Men tak for Jeres gode råd. Hvis I begge laver et svar, kan I dele pointene.