Avatar billede PEBM Praktikant
09. juli 2012 - 12:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Filmapper

Jeg har 347 filmapper i C:\WINDOWS kaldet:

$NtUninstallKB928843$  (Dato:02-11-2007)

til

$NtUninstallKB2685939$ (Dato:13-06-2012)

Mit spørgsmål er - Kan jeg slette filerne?
Eller flytte dem i een mappe, da de fylder meget når jeg er i C:\WINDOWS
De er markeret som skjulte og skrivebeskyttede.

MVH. PEBM
Avatar billede claes57 Ekspert
09. juli 2012 - 13:02 #1
de kan bare slettes - det er fra opdateringer, så man kan afinstallere den enkelte opdatering - men det vil man jo ikke gøre hvis det kører nu.
09. juli 2012 - 13:51 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede PEBM Praktikant
09. juli 2012 - 15:16 #3
Tak til claes67  for dit hurtige svar. Jeg sletter alle, da alt fungerer fint!
Avatar billede PEBM Praktikant
09. juli 2012 - 15:23 #4
Svar til karise_larry
Det er muligt at denne kategori ikke er helt rigtig, men jeg har da fået et seriøst svar, og det er hovedsagen.
Desuden kan jeg meddele dig at www.ballade.dk giver denne oplysning:

Her slutter internettet
Du er nu kommet til den allersidste side på internettet. Vi håber, at du har kunnet li at surfe. Nu er det på tide, at gå ud og lege.

--------------------------------------------------------------------------------

Forslag til hvad du kan gøre udenfor:

Gå en tur. Dvs. bruge dine ben til at bevæge sig rundt - det hedder at spadsere.
Jogge lidt. Dvs. at bevæge dig rundt og bruge benene hurtigere end når du går. Hvis du jogger hurtigt, kaldes det at løbe.
Cykle rundt og se på den fantastiske natur i ægte 3D! Stop cyklen af og til, og se på træerne og stenene.
Hvis det er en varm dag, og der er vand i nærheden kan du tage en svømmetur. Dette skal du ikke gøre, hvis du ikke kan svømme. Så kan du gøre noget som hedder at bade.
Besøg nogen du kender.

HTTP 101 - Hav en rigtig god dag!
Hilsen internettet
Avatar billede claes57 Ekspert
09. juli 2012 - 19:05 #5
btw: sætningen
"Nu er det på tide, at gå ud og lege."
der skal ikke komma før "at"
Avatar billede PEBM Praktikant
09. juli 2012 - 21:57 #6
Nu er det helt ok.
PEBM