Avatar billede NorskovJorgensen Nybegynder
05. juli 2012 - 17:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Picasa beskærer pludselig automatisk ?????

Jeg har brugt Picasa i årevis. Nu bliver mine billeder pludselig beskåret automatisk, når jeg siger 'tilføj mappe til Picasa'. Det er kun nogle af billederne, der bliver beskåret automatisk. Jeg har prøvet at se, om der ét eller andet sted er 'hakket af', så dette skal ske automatisk. Men det kan jeg ikke hitte ud af. Picasa er Ver. 3.9.0. Windows 7 Home Premium Ver. 6.1

Kan nogen hjælpe ??
Avatar billede NorskovJorgensen Nybegynder
03. oktober 2012 - 11:00 #1
Jeg har selv løst mit problem. Men jeg kan ikke lige hitte ud af at slette mit indlæg. Kan nogen hjælpe med det ??

Mvh Inge Nørskov
Avatar billede NorskovJorgensen Nybegynder
02. december 2012 - 12:57 #2
Jeg kan ikke finde ud af at lukke mit spørgsmål......