Avatar billede Steviebrok Nybegynder
04. juli 2012 - 11:16 Der er 3 kommentarer

Acer windows 7 Keyboard Problemer! HELP

Hej har lige købt en Acer med windows 7 .. og nogen af tasterne på mit keyboard gider nogen gange ikke & svare med mindre jeg spam clicker på dem også pludselig vil de godt.. det drejer dig om 1, 3, Q, T, A, P, og måske nogen flere .. Har søgt over alt efter hjælp og ingenting har hjulpet HJÆLP :(
Avatar billede farmerstbt Nybegynder
04. juli 2012 - 13:13 #1
det lyder som en hardware fejl... måske har den fået et slag og keybord stikket sidder løst. det kan også være at der er en anden knap som f.eks. Fn der sidder fast og får andre knapper til ikke at virke. Jeg gætter bare... Acer har det med at have nogle dårlige tastaturer så jeg tror ikke det er en software fejl.
Avatar billede Steviebrok Nybegynder
04. juli 2012 - 22:23 #2
det begyndte at ske et par dage efter jeg købte computeren, ellers har den bare stået på et bord, fik dog heldig forsikret den, men det vil bare tage 1 uge eller 2 måske mere før jeg kan få den tilbage igen.. vil en geninstallering af windows hjælpe på taste problemerne???
Avatar billede Steviebrok Nybegynder
04. juli 2012 - 22:24 #3
eller hvad med at købe et andet tastatur til bærbaren??