Avatar billede Jumpydk Nybegynder
02. juli 2012 - 18:36 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hijacked af Metropolitan Police UKash samt en hacker

Hej venner
Jeg har haft en virkelig mærkelig oplevelse med min computer som ellers er en Macbook Pro men hvor jeg kører Windows Xp på en partition.
Denne partition blev hijacket af ovennævnte virus, som jeg dog fandt opskriften på at fjerne igen. Men dagen efter modtog jeg en opringning fra en herre der på gebrokkent engelsk påstod at han var ansat i Microsoft`s support afdeling. De havde noteret sig at min computer opførte sig mærkeligt når min computer forsøgte at opdatere styresystemet Windows Xp. Efter nogle fiks fakserier, hvor han blandt andet kendte nummeret på min Windows udgave, og den tilknyttede computer lod jeg mig næsten overtale til, at han måtte få fjernadgang til min computer via www.army.com eller lign. fjernsupport program, men lige før jeg trykkede på tillad, kom jeg i tanker om, hvor mange brugere Microsoft egentlig har, samt det rimelig usandsynlige i at en medarbejder ville ringe en lørdag formiddag til en kunde og bruge 1 time og 20 minutter på at få fjernadgang til kundens computer. Nej vel .. ikke særlig sandsynligt. Præsenteret for den overvejelse smækkede den behjertede medarbejder da også røret på uden videre kommentarer.
Men nu er jeg selvfølgelig blevet bekymret for min computer. Den har nemlig opført sig mærkeligt siden 13 maj. Hvergang jeg lukker den vil den nemlig opdatere software opdateringer fra Windows. Selvom jeg samme dag går hjem og tænder computeren igen, så vil den stadig uploade opdateringer til min computer, og det har den gjort støt og stabilt igennem 6 uger.
Kan det tænkes at en hacker har uploadet programstumper til min computer via windows opdateringsprogrammet uden mit vidende?
Eller endnu værre.... kan det tænkes at han er i min computer endnu??

Jeg indkopirer lige logfilen fra Hijackthis, hvis der er en behjertet ekspert med forstand på hackere der vil tjekke den for Hacker angreb.
Burde være mindst 60 point værd.
Kh
Jumpydk

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
MSIE: Unable to get Internet Explorer version!
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG2012\avgrsx.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgcsrvx.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\HitmanPro\hmpsched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
C:\WINDOWS\system32\AppleOSSMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\AppleTimeSrv.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgfws.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgwdsvc.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgnsx.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\Programmer\Microsoft\Search Enhancement Pack\SeaPort\SeaPort.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDSVC.EXE
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\AVGIDSAgent.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDSvcM.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Boot Camp\KbdMgr.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgcsrvx.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgtray.exe
C:\Programmer\Freecorder\FLVSrvc.exe
C:\Programmer\Real\RealPlayer\update\realsched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\Programmer\Cisco Media Hub\Linksys Media Importer\LinksysClient.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
C:\Documents and Settings\Frank Olsen\Application Data\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://us.rd.yahoo.com/customize/ie/defaults/sb/msgr9/*http://www.yahoo.com/ext/search/search.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://us.rd.yahoo.com/customize/ie/defaults/sp/msgr9/*http://www.yahoo.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://us.rd.yahoo.com/customize/ie/defaults/su/msgr9/*http://www.yahoo.com
R3 - URLSearchHook: Freecorder Toolbar - {1392b8d2-5c05-419f-a8f6-b9f15a596612} - C:\Programmer\Freecorder\prxtbFre2.dll
F2 - REG:system.ini: Shell=
O2 - BHO: Complitly - {0FB6A909-6086-458F-BD92-1F8EE10042A0} - C:\Documents and Settings\Frank Olsen\Application Data\Complitly\Complitly.dll
O2 - BHO: Freecorder - {1392b8d2-5c05-419f-a8f6-b9f15a596612} - C:\Programmer\Freecorder\prxtbFre2.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgssie.dll
O2 - BHO: Search Helper - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C:\Programmer\Microsoft\Search Enhancement Pack\Search Helper\SearchHelper.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live ID - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: Freecorder Toolbar - {1392b8d2-5c05-419f-a8f6-b9f15a596612} - C:\Programmer\Freecorder\prxtbFre2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Apple_KbdMgr] C:\Programmer\Boot Camp\KbdMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleSyncNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_TRAY] "C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgtray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Freecorder FLV Service] "C:\Programmer\Freecorder\FLVSrvc.exe" /run
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Real\RealPlayer\update\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Media Importer] "C:\Programmer\Cisco Media Hub\Linksys Media Importer\LinksysClient.exe" -boot
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-21-2725262090-1773205075-2062690344-1003\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe (User '?')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Dropbox.lnk = C:\Documents and Settings\Frank Olsen\Application Data\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Startup: Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
O4 - Global Startup: Windows Search.lnk = C:\Programmer\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/digitalsignatur-csp.exe
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgpp.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: ArcSoft Connect Daemon (ACDaemon) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACService.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Apple OS Switch Manager (AppleOSSMgr) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\AppleOSSMgr.exe
O23 - Service: Apple-tidstjeneste (AppleTimeSrv) - Apple Inc. - C:\WINDOWS\system32\AppleTimeSrv.exe
O23 - Service: AVG Firewall (avgfws) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgfws.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2012\AVGIDSAgent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Programmer\Fælles filer\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HitmanPro Scheduler (HitmanProScheduler) - SurfRight B.V. - C:\Programmer\HitmanPro\hmpsched.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Programmer\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe

--
End of file - 11938 bytes
02. juli 2012 - 19:13 #1
Der er en masse oprydning ... men i første omgang ->

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...
Avatar billede Pippus Nybegynder
02. juli 2012 - 21:38 #2
Hej, jeg har desværre også fået virussen på min pc. Har du evt et link eller vejledning til fjernelse af den? Jeg har Googles men synes ikke der findes noget der er til at gå til.
02. juli 2012 - 21:46 #3
<Pippus>: Du skal oprette din egen 'tråd' med dit problem/spørgsmål ...
Avatar billede Jumpydk Nybegynder
02. juli 2012 - 23:04 #4
Hej Pippus
Jeg opdagede at man kunne komme omkring den ved at åbne computeren i windows sikkerhedstilstand og gendanne til et tidligere tidspunkt før man fik virussen. Derefter fulgte jeg opskriften fra denne side:

http://removevirusmalware.blogspot.dk/2011/11/blocked-by-metropolitan-police-ukash.html

og så kørte den igen. naturligvis indtil jeg af uransagelige grunde fik den igen idag men så gjorde jeg bare det samme. Men fik ved samme lejlighed et par trojanske heste, som mit AVG virusprogram heldigvis tog sig af før de nåede ind. Men sikke noget
Jeg arbejder stadig efter din recept karisse_larry, og er nået til at skulle downloade:www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
men siden er nede til reperation ??
Prøver igen imorgen og når gjort får du en logfil. Og indtil videre 1000 tak for hjælpen. Glæder mig tl at se hvordan Hijackthis filen ser ud når jeg er færdig med at rense computeren, for den første jeg sendte, var alenlang.
KH
Jumpy
02. juli 2012 - 23:35 #5
Avatar billede Jumpydk Nybegynder
03. juli 2012 - 09:57 #6
hej karise_larry
Nu har jeg fulgt din anvisning, og der er ganske rigtigt fundet en hel del malware såsom trojan fakealert PUP dit og dat og andet godt fra hackernes værktøjskasse. Jeg har fået Malvarebytes til at tage sig af det og sender dig både log filen herfra samt en ny log fra Hijackthis. Håber at vi alle bliver en del klogere. Har tjekttet lidt hvordan man kommer af med Trojan Fakealert og det andet skrammel, og det ser enormt indviklet ud, hvis man skal gøre det manuelt. Så jeg håber at Malwarebyte klarede problemet selv.

Hvordan ser loggen nu ud? tror du at jeg er kommet af med det?

MvH
Jumpy

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
MSIE: Unable to get Internet Explorer version!
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG2012\avgrsx.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgcsrvx.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\HitmanPro\hmpsched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
C:\WINDOWS\system32\AppleOSSMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\AppleTimeSrv.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgfws.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgwdsvc.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgnsx.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\Programmer\Microsoft\Search Enhancement Pack\SeaPort\SeaPort.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDSVC.EXE
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgcsrvx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDSvcM.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\AVGIDSAgent.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Boot Camp\KbdMgr.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgtray.exe
C:\Programmer\Freecorder\FLVSrvc.exe
C:\Programmer\Real\RealPlayer\update\realsched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe
C:\Programmer\Cisco Media Hub\Linksys Media Importer\LinksysClient.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
C:\Documents and Settings\Frank Olsen\Application Data\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://us.rd.yahoo.com/customize/ie/defaults/sb/msgr9/*http://www.yahoo.com/ext/search/search.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://us.rd.yahoo.com/customize/ie/defaults/sp/msgr9/*http://www.yahoo.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://us.rd.yahoo.com/customize/ie/defaults/su/msgr9/*http://www.yahoo.com
R3 - URLSearchHook: Freecorder Toolbar - {1392b8d2-5c05-419f-a8f6-b9f15a596612} - C:\Programmer\Freecorder\prxtbFre2.dll
O2 - BHO: Complitly - {0FB6A909-6086-458F-BD92-1F8EE10042A0} - C:\Documents and Settings\Frank Olsen\Application Data\Complitly\Complitly.dll
O2 - BHO: Freecorder - {1392b8d2-5c05-419f-a8f6-b9f15a596612} - C:\Programmer\Freecorder\prxtbFre2.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgssie.dll
O2 - BHO: Search Helper - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C:\Programmer\Microsoft\Search Enhancement Pack\Search Helper\SearchHelper.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live ID - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: Freecorder Toolbar - {1392b8d2-5c05-419f-a8f6-b9f15a596612} - C:\Programmer\Freecorder\prxtbFre2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Apple_KbdMgr] C:\Programmer\Boot Camp\KbdMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleSyncNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_TRAY] "C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgtray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Freecorder FLV Service] "C:\Programmer\Freecorder\FLVSrvc.exe" /run
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Real\RealPlayer\update\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes' Anti-Malware] "C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe" /starttray
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Media Importer] "C:\Programmer\Cisco Media Hub\Linksys Media Importer\LinksysClient.exe" -boot
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Dropbox.lnk = C:\Documents and Settings\Frank Olsen\Application Data\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Startup: Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
O4 - Global Startup: Windows Search.lnk = C:\Programmer\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/digitalsignatur-csp.exe
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgpp.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Apple OS Switch Manager (AppleOSSMgr) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\AppleOSSMgr.exe
O23 - Service: Apple-tidstjeneste (AppleTimeSrv) - Apple Inc. - C:\WINDOWS\system32\AppleTimeSrv.exe
O23 - Service: AVG Firewall (avgfws) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgfws.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2012\AVGIDSAgent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Programmer\Fælles filer\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HitmanPro Scheduler (HitmanProScheduler) - SurfRight B.V. - C:\Programmer\HitmanPro\hmpsched.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Programmer\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe

--
End of file - 11914 bytes

Log Malware byte

Malwarebytes Anti-Malware (Prøveversion) 1.61.0.1400
www.malwarebytes.org

Database version: v2012.07.02.05

Windows XP Service Pack 3 x86 NTFS
Internet Explorer 8.0.6001.18702
Frank Olsen :: PRELOAD [administrator]

Beskyttelse: Slået til

mbam-log-2012-07-03 (00-23-58).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 326512
Tid gået: 1 time(e), 3 minut(ter), 31 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 6
HKCR\CLSID\{A4730EBE-43A6-443e-9776-36915D323AD3} (PUP.MyWebSearch) -> Ingen handling valgt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{00A6FAF1-072E-44CF-8957-5838F569A31D} (PUP.MyWebSearch) -> Ingen handling valgt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{07B18EA1-A523-4961-B6BB-170DE4475CCA} (PUP.MyWebSearch) -> Ingen handling valgt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{07B18EA9-A523-4961-B6BB-170DE4475CCA} (PUP.MyWebSearch) -> Ingen handling valgt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} (PUP.MyWebSearch) -> Ingen handling valgt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} (PUP.MyWebSearch) -> Ingen handling valgt.

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 7
C:\Programmer\Uninstall Fun Web Products.dll (PUP.MyWebSearch) -> Ingen handling valgt.
C:\Qoobox\Quarantine\C\Documents and Settings\Frank Olsen\Lokale indstillinger\Application Data\promo.exe.vir (PUP.Soge) -> Ingen handling valgt.
C:\Qoobox\Quarantine\C\Programmer\Uninstall Fun Web Products.dll.vir (PUP.MyWebSearch) -> Ingen handling valgt.
C:\System Volume Information\_restore{1E0F9BB4-0EBC-4C4D-9346-5E4A2747391F}\RP1137\A0303468.exe (PUP.Soge) -> Ingen handling valgt.
C:\System Volume Information\_restore{1E0F9BB4-0EBC-4C4D-9346-5E4A2747391F}\RP1137\A0303475.dll (PUP.MyWebSearch) -> Ingen handling valgt.
C:\System Volume Information\_restore{1E0F9BB4-0EBC-4C4D-9346-5E4A2747391F}\RP1139\A0305735.exe (PUP.Soge) -> Ingen handling valgt.
C:\Documents and Settings\Frank Olsen\Application Data\Protector-kij.exe (Trojan.FakeAlert) -> Ingen handling valgt.

(færdig)
03. juli 2012 - 12:18 #7
OM IGEN MED MALWAREBYTES!!!

Ingen handling valgt. ???

Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" -

---
Avatar billede Jumpydk Nybegynder
03. juli 2012 - 12:23 #8
Hej Karise_larry
Det var hurtig respons. Den scanner lige nu
Kh
Jumpy
Avatar billede Jumpydk Nybegynder
03. juli 2012 - 17:32 #9
OK så ser den således ud:

Malwarebytes Anti-Malware (Prøveversion) 1.61.0.1400
www.malwarebytes.org

Database version: v2012.07.03.02

Windows XP Service Pack 3 x86 NTFS
Internet Explorer 8.0.6001.18702
Frank Olsen :: PRELOAD [administrator]

Beskyttelse: Slået til

mbam-log-2012-07-03 (15-45-48).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 328436
Tid gået: 1 time(e), 29 minut(ter), 33 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

(færdig)

og hijackthis:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
MSIE: Unable to get Internet Explorer version!
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG2012\avgrsx.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgcsrvx.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\HitmanPro\hmpsched.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
C:\WINDOWS\system32\AppleOSSMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\AppleTimeSrv.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgfws.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgwdsvc.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgnsx.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\Programmer\Microsoft\Search Enhancement Pack\SeaPort\SeaPort.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDSVC.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDSvcM.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\AVGIDSAgent.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgtray.exe
C:\Programmer\Freecorder\FLVSrvc.exe
C:\Programmer\Real\RealPlayer\update\realsched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\Programmer\Cisco Media Hub\Linksys Media Importer\LinksysClient.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
C:\Documents and Settings\Frank Olsen\Application Data\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgcsrvx.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Windows NT\Tilbehør\WORDPAD.EXE
C:\Programmer\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://us.rd.yahoo.com/customize/ie/defaults/sb/msgr9/*http://www.yahoo.com/ext/search/search.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://us.rd.yahoo.com/customize/ie/defaults/sp/msgr9/*http://www.yahoo.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://us.rd.yahoo.com/customize/ie/defaults/su/msgr9/*http://www.yahoo.com
R3 - URLSearchHook: Freecorder Toolbar - {1392b8d2-5c05-419f-a8f6-b9f15a596612} - C:\Programmer\Freecorder\prxtbFre2.dll
O2 - BHO: Complitly - {0FB6A909-6086-458F-BD92-1F8EE10042A0} - C:\Documents and Settings\Frank Olsen\Application Data\Complitly\Complitly.dll
O2 - BHO: Freecorder - {1392b8d2-5c05-419f-a8f6-b9f15a596612} - C:\Programmer\Freecorder\prxtbFre2.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgssie.dll
O2 - BHO: Search Helper - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C:\Programmer\Microsoft\Search Enhancement Pack\Search Helper\SearchHelper.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live ID - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: Freecorder Toolbar - {1392b8d2-5c05-419f-a8f6-b9f15a596612} - C:\Programmer\Freecorder\prxtbFre2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Apple_KbdMgr] C:\Programmer\Boot Camp\KbdMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleSyncNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_TRAY] "C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgtray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Freecorder FLV Service] "C:\Programmer\Freecorder\FLVSrvc.exe" /run
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Real\RealPlayer\update\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes' Anti-Malware] "C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe" /starttray
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Media Importer] "C:\Programmer\Cisco Media Hub\Linksys Media Importer\LinksysClient.exe" -boot
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Dropbox.lnk = C:\Documents and Settings\Frank Olsen\Application Data\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Startup: Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
O4 - Global Startup: Windows Search.lnk = C:\Programmer\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/digitalsignatur-csp.exe
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgpp.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Apple OS Switch Manager (AppleOSSMgr) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\AppleOSSMgr.exe
O23 - Service: Apple-tidstjeneste (AppleTimeSrv) - Apple Inc. - C:\WINDOWS\system32\AppleTimeSrv.exe
O23 - Service: AVG Firewall (avgfws) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgfws.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2012\AVGIDSAgent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Programmer\Fælles filer\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HitmanPro Scheduler (HitmanProScheduler) - SurfRight B.V. - C:\Programmer\HitmanPro\hmpsched.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Programmer\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe

--
End of file - 11959 bytes
Gud ved om det ikke fik ram på det hele, så indtil videre tak for den fine hjælp. Når du har sagt god for Hijackthis filen, lukker og slukker jeg og du får dine velfortjente point

KH

Jumpy
04. juli 2012 - 13:03 #10
Alm. oprydning ->

Du bør/skal opdatere din gamle AcrobatReader ->
http://get.adobe.com/dk/reader/  FRAKLIK det der Google halløj !!!

---

Afinstall (Eller elsker du disse programmer?)
* HitmanPro
* Freecorder Toolbar
* Bonjour tjeneste (Bonjour Service)
* iPod-tjeneste (iPod Service)
* HitmanPro
* Google Update Service
* Windows Desktop Search 4.0

---

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://us.rd.yahoo.com/ (...)
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://us.rd.yahoo.com/ (...
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://us.rd.yahoo.com/ (...)

R3 - URLSearchHook: Freecorder Toolbar - {1392b8d2-5c05-419f-a8f6-b9f15a596612} - C:\Programmer\Freecorder\prxtbFre2.dll
O2 - BHO: Complitly - {0FB6A909-6086-458F-BD92-1F8EE10042A0} - C:\Documents and Settings\Frank Olsen\Application Data\Complitly\Complitly.dll
O2 - BHO: Freecorder - {1392b8d2-5c05-419f-a8f6-b9f15a596612} - C:\Programmer\Freecorder\prxtbFre2.dll

O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll

O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live ID - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

O3 - Toolbar: Freecorder Toolbar - {1392b8d2-5c05-419f-a8f6-b9f15a596612} - C:\Programmer\Freecorder\prxtbFre2.dll

O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleSyncNotifier.exe

O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Real\RealPlayer\update\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"

O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background

O4 - Global Startup: Windows Search.lnk = C:\Programmer\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe

O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll

Genstart normalt...

------------------------------------------------------------------------

Hvordan kører PC'en så nu ?
Avatar billede Jumpydk Nybegynder
04. juli 2012 - 22:55 #11
Hej Karise_larry
Fint tak for tippet med Hijack this og oprydning i overflødige filer. Jeg ser på det snarest formentlig imorgen aften, og så skal jeg give dig svaret på hvordan den så kører. Men nu er den i hvert fald hacker fri, så jeg har brugt dagen på at betale regninger fra netbank, som jeg nu tør at bruge igen. Så indtil videre tak for den fine hjælp
KH
Jumpy
Avatar billede Jumpydk Nybegynder
06. juli 2012 - 13:02 #12
Hej Karise_larry
Så fik jeg tjekket det nævnte i Hijackthis log og repareret det. Og nu ser den således ud:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
MSIE: Unable to get Internet Explorer version!
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG2012\avgrsx.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgcsrvx.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
C:\WINDOWS\system32\AppleOSSMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\AppleTimeSrv.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgfws.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgwdsvc.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgnsx.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Microsoft\Search Enhancement Pack\SeaPort\SeaPort.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDSVC.EXE
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\AVGIDSAgent.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDSvcM.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Boot Camp\KbdMgr.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgtray.exe
C:\Programmer\Freecorder\FLVSrvc.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgcsrvx.exe
C:\Programmer\Cisco Media Hub\Linksys Media Importer\LinksysClient.exe
C:\Documents and Settings\Frank Olsen\Application Data\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R3 - URLSearchHook: (no name) - {1392b8d2-5c05-419f-a8f6-b9f15a596612} - (no file)
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgssie.dll
O2 - BHO: Search Helper - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C:\Programmer\Microsoft\Search Enhancement Pack\Search Helper\SearchHelper.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Apple_KbdMgr] C:\Programmer\Boot Camp\KbdMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_TRAY] "C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgtray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Freecorder FLV Service] "C:\Programmer\Freecorder\FLVSrvc.exe" /run
O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes' Anti-Malware] "C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe" /starttray
O4 - HKCU\..\Run: [Media Importer] "C:\Programmer\Cisco Media Hub\Linksys Media Importer\LinksysClient.exe" -boot
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Dropbox.lnk = C:\Documents and Settings\Frank Olsen\Application Data\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Startup: Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/digitalsignatur-csp.exe
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgpp.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Apple OS Switch Manager (AppleOSSMgr) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\AppleOSSMgr.exe
O23 - Service: Apple-tidstjeneste (AppleTimeSrv) - Apple Inc. - C:\WINDOWS\system32\AppleTimeSrv.exe
O23 - Service: AVG Firewall (avgfws) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgfws.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2012\AVGIDSAgent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2012\avgwdsvc.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Programmer\Fælles filer\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Programmer\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe

--
End of file - 8315 bytes

Og af de nævnte programmer er jeg fint tilfreds med freecorder, da den tager back up af bl.a. yourtube videoer til efterfølgende lagring men de andre kan jeg da sagtens undvære. Det har du da ret i. Hitman brugte jeg kun til at få ram på malware, men malwarebytes er langt bedre.
Så indtil videre tak for hjælpen, og når tjekket, lukker jeg spgs. og du får dine points, med - endog - rigtig stor tak for hjælpen

KH

Jumpy
06. juli 2012 - 16:54 #13
Ping...

* Oprydning med CCleaner
* Opret et FRISK SYSTEMGENDANNELSESPUNKT -> http://spywareinfo.dk/index.htm#/tip-og-tricks/opret_et_systemgendannelsespunkt.htm
* CCleaner - værktøjer - Systemgendannelse - Slet de gamle punkter
* Defragmentering
Avatar billede Jumpydk Nybegynder
08. juli 2012 - 00:47 #14
Hej Karise_larry

Så tror jeg at du fik bragt mig helt i mål. Jeg er meget taknemmelig. Maskinen kører perfekt nu, bedre end i lang tid, så jeg lukker og slukker så du kan få dine point, og god vind fremover

KH

Jumpy