Avatar billede Johanrg Nybegynder
30. juni 2012 - 21:14 Der er 1 kommentar

Musik afspiller

Jeg er i gang med at lave hjemmeside til en musiker, og en af mine problemer er, at det skal være musik på den som ikke stopper hver gang man skifter side.

Så min første tanke var at bruge Frames, men det gider jeg ikke, da jeg ikke kan fordrage dem.
Så i stedet overvejede jeg at lave en popup afspiller, selvom det heller ikke er det fedeste. Men hvis jeg skulle bruge en popup, så skulle der være mulighed for at kunne skifte nummer fra selve hjemmesiden og ikke popup vinduet, og det har jeg ikke kunne finde.

Mit spørgsmål er :)
Kender i en afspiller, som man kan få til at skifte nummer via links fra main siden, eller har i en bedre løsning :)

Vh.
Johan
Avatar billede Wally1973 Praktikant
01. juli 2012 - 01:02 #1
Kan du ikke bare reloade popup-vinduet via navnet, hvilket burde kunne gøres med selv et simpelt A href-link.