Avatar billede mikkel45 Novice
26. juni 2012 - 14:26 Der er 1 løsning

hjørne med huller

Hej
Jeg sidder med Radan, et program til CNC styring af puncher, jeg skal have lavet en kvartcirkel jeg har lovet at lave til en kollega, det bliver til en hjørne-sæbeskål, men jeg er faldet over et problem som jeg tror Radan ikke kan klare.
Cirklen er 110 mm i radius, og der skal punches nogle 4 mm huller i den som gerne skal ligge pænt symetrisk rundt og hele vejen ind med en passende afstand så det ser pænt ud.
Der skal gerne være en kant på "trekanten" på noget der ligner 5 mm. men målet her betyder ikke det store.
Der skulle vel ikke sidde en rigtig venlig sjæl her der kan hjælpe mig med det, og evt sende den som DXF til mig.

Mvh
Peter
Avatar billede mikkel45 Novice
27. juni 2012 - 07:11 #1
Opgaven er løst