Avatar billede decade Nybegynder
26. juni 2012 - 13:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Giv mig en hvid baggrund på mit profil billede.

Jeg ønsker at få mit profil billede redigeret, så jeg for en hvid eller nedtonet baggrund og det stadig ser naturligt ud.

Som var mit billede taget i et studie.

Download billede: [img]http://minecraft-guiden.dk/wp-content/uploads/2012/06/Mig-16-04-12-kl.-08.38-2.jpg[img]
Avatar billede decade Nybegynder
26. juni 2012 - 13:49 #1
Avatar billede montago Praktikant
26. juni 2012 - 15:50 #2
Du kan sagtens lave det selv...

jeg kan se du har en hvid væg til højre på billedet, det eneste du mangler er masser af lys. (eller kontrolleret lys) - det bliver meget pænere hvis du tager billedet som det skal være fra starten, i stedet for at redigere.

sørg for at der er 1-2 meter fra væggen hen til dig
kameret skal ligeledes være 1-2 meter foran dig

indstil kameraet til så lang zoom som muligt og så lav F-stop værdi som muligt F/4 f.eks. hvis du kun kan indstille lukkehastighed, så sæt den op på maks - eller brug Sports-mode

som sagt, sørg for at have rigeligt med lys - og eksperimentér med eV Kompenserings mekanismen hvis det er muligt, sæt den på +1 så billedet bliver lysere...

og for gud skyld, brug IKKE den indbyggede bliz.
Avatar billede decade Nybegynder
26. juni 2012 - 21:04 #3
Har en Mac computer der tager det fine billede :) Ellers en iPhone, så der er ingen af de fine ting der du taler om, som kan indstilles.

Desuden har jeg selv prøvet at rode med det i CS5 og det blev bare ikke så fint som jeg ønsker det.

Ingen eksperter der kan hjælpe?
Avatar billede HenningOT Nybegynder
15. juli 2012 - 22:19 #4
- jeg har fixet det. Kan jeg uploade det til dig?
Avatar billede decade Nybegynder
15. juli 2012 - 22:44 #5
Ja selvfølgelig. eller sende det til Krogfelt@gmail.com