Avatar billede clausl123 Nybegynder
24. juni 2012 - 16:49 Der er 2 kommentarer

Det driller med at brænde en cd rom m, software opdatering af Kenwood bilradio/Garmin GPS

hej

Jeg har efterhånden brændt ti cd-romér med en software opdateringen GUPDATE, til min Kenwood DNX 5220 bilradio m. indbygget Garmin gps.

Men hver gang viser den "disc error" når jeg sætter den ind i bilen dvd drev. Kan huske at det har drillet før, men ikke løsningen.

Der er et sted i instruksen, som jeg ikke er sikker på at jeg gør rigtigt.Ifølge instruksen skal jeg:

"7.Use CD burning software to create a 'garmin' directory on the CD."

Hvad mener de med at lave en "garmin directory on the cd"?

Håber der er nogen der har en løsning - det ville være fantastisk dejligt :-)

Mange hilsner
Claus
Avatar billede Hans Mester
24. juni 2012 - 17:12 #1
Du skal lave en mappe, som hedder "garmin", hvor opdateringen skal lægges. Husker du at "finalize" cden?
Avatar billede clausl123 Nybegynder
25. september 2012 - 10:57 #2
jeg syntes at have prøvet mange gange både som der stå i manualen og som der er ment som løsning, men det virker ikke, jeg ved ikke rigtig hvad jeg gjorde men den sidste CD der var tilbage ud af 25 fik jeg brændt rigtig,og det virkede, jeg har for et par år siden også opdateret Kenwood radioen og kunne godt huske at det var noget svært at få den brændt rigtig.
Claus